  • 81. Data: 2013-05-17 17:34:29
    Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-17 17:24, masti pisze:
    > właśnie się zastanawiam i dlatego Cię pytam

    Jeśli jazdę po S7 nazywa się pędzeniem przez wieś, a Ciebie to nie dziwi
    to może powinieneś chwycić za pióro?

  • 82. Data: 2013-05-17 18:06:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-17 15:24, t? pisze:

    > Dlaczego wyrażasz się tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

    Straszny gbur :(

  • 83. Data: 2013-05-17 20:34:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 May 2013 17:34:29 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Jeśli jazdę po S7 nazywa się pędzeniem przez wieś, a Ciebie to nie dziwi
    > to może powinieneś chwycić za pióro?

    a przeczytałeś Co ja napisałem? Ja sie Ciebie pytam co Cię śmieszy i
    dlaczego nie napisałeś po co wrzuciłeś tego posta?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2013-05-17 23:23:33
    Od: tá´Ź

    PlaMa wrote:

    > Straszny gbur :(

    I nie lubi Rumunów. Ciekawe, co mu zrobili.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 85. Data: 2013-05-18 11:44:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-17 23:23, t? pisze:

    > I nie lubi Rumunów. Ciekawe, co mu zrobili.

    w Polsce to pewnie włamali mu się na podwórko i rozłożyli obóz więc
    musiał im oddać mieszkanie ^^

  • 86. Data: 2013-05-19 19:18:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tᴏ wrote:

    > warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_
    wies__220_km_godz___WIDEO_.html

    > Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie
    > autostrada, gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl
    > w razie czego nie wyrządzi większych szkód.

    no i stosownie to tego zastosowano całkiem rozsądną sankcję. Policjanci
    przeciez mogli zabrać im PJ za storzenei zagrożenia w ruchu drogowym.

  • 87. Data: 2013-05-20 00:41:35
    Od: tá´Ź

    Marek Dyjor wrote:

    > no i stosownie to tego zastosowano całkiem rozsądną sankcję. Policjanci
    > przeciez mogli zabrać im PJ za storzenei zagrożenia w ruchu drogowym.

    Nie mogli, bo w myśl orzecznictwa zagrożenie musi być bezpośrednie, a nie
    teoretyczne. Tam żadnego bezpośredniego zagrożenia nie było.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 88. Data: 2013-05-20 10:27:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 May 2013 20:03:01 +0200, w <kn370h$f14$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.

    Popatrz na to z innej strony - jak ci wjedzie w tylny słupek, to "prawie" nie
    poczujesz :).

  • 89. Data: 2013-05-20 21:33:47
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-17 20:34, masti pisze:
    > a przeczytałeś Co ja napisałem? Ja sie Ciebie pytam co Cię śmieszy i
    > dlaczego nie napisałeś po co wrzuciłeś tego posta?

    Lubisz się przypierdalać dla zasady, czy tylko dlatego że wypominam ci
    że pijesz i piszesz?

  • 90. Data: 2013-05-20 22:41:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 May 2013 21:33:47 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Lubisz się przypierdalać dla zasady,

    jestem po porstu ciekaw. nie mogę?

    > czy tylko dlatego że wypominam ci
    > że pijesz i piszesz?