  • 11. Data: 2013-05-16 20:34:26
    Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 17:17:07 +0200, DoQ napisał(a):
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13912624,
    Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_
    .html
    > Każdy został ukarany mandatem
    > w wysokości 700 złotych i 13 punktami karnymi.

    Cos jeszcze przeskrobali, czy mandaty wzrosly ?

    J.

  • 12. Data: 2013-05-16 21:13:41
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > 300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy
    > 50 km/h.

    GSXR 170kg + kierownik 100kg prędkość 220km/h ~ 13068000
    Vectra 1320kg + 2x100kg prędkość 100km/h ~ 15200000

    Tyle, że ciało ludzkie chyba mniej "szkodowe" jest niż metal i szkło.

  • 13. Data: 2013-05-16 21:17:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    m...@i...pl wrote:

    > oczywiscie:

    http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/ph
    oto/car_vs_bike.jpg

    Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2013-05-16 21:24:49
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/16/2013 09:17 PM, Rafał Grzelak wrote:

    > Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

    a skąd na 3 jezdniowej drodze w centrum Łodzi uderzenie
    jednego mercedesa w drugiego w bok pod kątem prostym?

    https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

  • 15. Data: 2013-05-16 21:36:06
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał

    > Wyjątek potwierdzający regułę.

    Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

    Pieszy

  • 16. Data: 2013-05-16 21:40:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 May 2013 17:17:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

> [...]
    > pędzili krajową siódemką 220 km/h. Motocykliści popisywali się we wsi
    > Kolonii Promna pod Białobrzegami na krajowej siódemce.

    to teraz pokaż mi tę wieś na S7

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2013-05-16 21:40:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-05-2013 20:34, J.F. pisze:
    Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_
    .html

    > Cos jeszcze przeskrobali, czy mandaty wzrosly ?
    >

    > J.

    pewnie brak pasow ;]

  • 18. Data: 2013-05-16 21:41:50
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-16 21:36, TW Dziobak pisze:
    > Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

    Mieszanina LPG i powietrza nie wybucha, taki werdykt wydał PMS - to już
    wiadome.

  • 19. Data: 2013-05-16 21:42:52
    Od: tá´Ź

    TW Dziobak wrote:

    > Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

    Co ma piernik do wiatraka?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-05-16 21:46:59

    On 05/16/2013 09:36 PM, TW Dziobak wrote:
    > Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał

    > Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.
    >

    > Pieszy

    a we wiadrze z benzyną można zgasic peta