  • Data: 2016-04-15 00:02:51
    Temat: Re: Pomyłka przy kupnie OC
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 11:16:30 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    poprzednie zniżki podałem 60% (kupował współwłaściciel, nie ja).
    > No to kupowałeś, nie kupowałeś, zdecyduj się.

    Jak kupowałem kilka dni temu, natomiast poprzednie, rok temu, kupował współwłaściciel
    i był przekonany (tak też mi powiedział), że naliczono 60% zniżek.

    prosił o imię, nazwisko i PESEL zarówno moje jak i współwłaściciela by sprawdzić w
    UFG.

    Standardową, https://www.axadirect.pl/www/uploads/pdf/owu.pdf, $ 8.8 wskazuje, że
    Wiwo ma racje?