  • Data: 2021-10-26 20:46:26
    Temat: Re: Pompka do odsysania płynu spryskiwacza przed zimą
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2021 o 19:33, Cavallino pisze:
    > Kąpiesz się w tym?
    > Ja zużywam może 1-2 rocznie....

    nie kąpie, ale mam szybę aż tak pionowo, że łapie wszystkie robale

    po położeniu 'niewidzialnej wycieraczki' ładnie schodzą jak je popsikać więc nie
    żałuję bo
    trasę mam dosyć powtarzalną - rano na wschód, po południu na zachód i brudna szyba
    pod
    słońce mnie wkurza

    tak czy inaczej - wątpię żeby wypsikanie jednego zbiorniczka płynu miało istotny
    wpływ na
    pompkę, one raczej zawodzą ze względu na starzenie się uszczelnień niż parę
    dodatkowych
    minut pracy na mokro