eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPompa CO, silnik 230V~ schemat podłączenia uzwojeń bieg 1,2,3Re: Pompa CO, silnik 230V~ schemat podłączenia uzwojeń bieg 1,2,3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!news.hig
    hwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!news.astraweb.com!border6.a.newsro
    uter.astraweb.com!not-for-mail
    From: jędrek <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <535f98c7$0$2373$c3e8da3$634c5816@news.astraweb.com>
    <a5g22kkgwvz9$.1ey3dtjrmznbm$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Pompa CO, silnik 230V~ schemat podłączenia uzwojeń bieg 1,2,3
    Date: Sun, 4 May 2014 22:24:33 +0200
    Organization: hb
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 24
    Message-ID: <5366a1ff$0$7389$c3e8da3$52450513@news.astraweb.com>
    NNTP-Posting-Host: 6dcb5b4a.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=Z<abH\jO2JffMO9kN]`\TcL?0kYOcDh@jYSn=Ojcm]GnSLTI`W:`WCmUJbbhZD218g\G<YSm
    cX^Rflj2\TdBJ]bfR_[jgU[K9nn
    X-Received-Bytes: 2211
    X-Received-Body-CRC: 2134044380
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664457
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." news:a5g22kkgwvz9$.1ey3dtjrmznbm$.dlg@40tude.net

    > Ale na ktorym biegu ?
    > Bo podlaczyc tak jak w oryginale :-)

    Który to oryginał?
    Ten z mojego rysunku?
    Ma śmigać na każdym biegu, żeby potem afery nie było, że się jakaś dymarka z
    silnika zrobiła...
    Pytam bo chcę żeby to było podłączone jak należy, a nie jakieś moje wymysły
    cyrkowe metodą prób i błędów :) Może jakieś sprytne opracowanie o takich
    silnikach jest żeby się zapoznać, a nie traktować te wielouzwojeniowe silnik
    jak czarną skrzynkę z wejściem do podłączenia zasilania i wyjściem w postaci
    ośki ;)
    Póki co jedyny dla mnie zrozumiały silnik to taki na prąd stały z
    komutatorem :) i stojanem w postaci magnesu.
    A te na prądy zmienne to takie rozumowanie na czuja "na razie działa nie
    zmieniaj nic". Nie natknąłem się na dobrą literaturę. Przejrzałem kilka
    książek pana Zembrzuskiego o silnikach, ale to bardziej takie poradniki dla
    kogoś kto czuje silniki i chce sobie coś tam przypomnieć w temacie.
    Brakuje mi tu takiej książki jak "Elektronika łatwiejsza niż przypuszczasz"
    pana Nuhrmann-a, czy "Sztuka elektroniki" tylko, że piszącej o silnikach
    prądu zmiennego od podstaw praktycznym językiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: