  • Data: 2019-09-12 19:28:19
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-12 18:51, Shrek wrote:

    > Skoro widać na nagraniu robionym taboretem, to znaczy że widać.

    Otwieram filmik, widzę obraz z jadącego samochodu, skręcanie i bum.
    Pomyślałem, że z tyłu. Dopiero na powtórce dostrzegłem, że ktoś wjechał
    z przodu. Nikt mi nie mówił że mam nie widzieć. Czyli można nie zauważyć.

    > Jak nie
    > widzisz, to komunikacja miejska.

    Już dwie osoby nie zauważyły.

    > NIe ma żadnych wątpliwości - winna jest kierująca samochodem.

    Wątpliwości były co do upewnienia się. Z d..y twierdzisz, że nie.