  • Data: 2011-06-05 11:08:54
    Temat: Re: Pomiar sygnału z termopary
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Jun 2011 12:08:23 +0200, John Smith wrote:

    >Piec z czujnikiem temperatury można potraktować jako filtr
    >dolnoprzepustowy. Technika PWM ma rację bytu w sterowaniu mocą grzałek.
    >Sam z tej techniki korzystam.

    Ale tam jako sprytnie uzyto pomocniczy zestyk przekaznika.

    >Czyli wymaga badań.

    Owszem, ale na obiekcie nadal moga chetniej widziec stary normalny
    regulator niz "nic nie dziala i nie wiadomo dlaczego".

    P.S. Bawilem sie niedawno jakim PLC z analogowym PID. Juz druga
    generacja .. a procedura uczenia wywala blad i nikt nie wie dlaczego.
    procedura poprzedniej generacji tez wywala blad, i pozostalo reczne
    ustawienie. Idiotyczne zreszta, a w dodatku kiepsko opisane :-)

    J.