-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arbiter" <n...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l8qd33$eoo$1@dont-email.me> <52b16cf5$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
<52b1e79e$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<52b1f272$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<52b2077c$0$2178$65785112@news.neostrada.pl>
<52b209ce$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<52b3663c$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<52b43a4d$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie
żarówek
Date: Sat, 21 Dec 2013 09:42:42 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 20
Message-ID: <52b55484$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1387615364 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2155 89.73.79.100:1281
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515789
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "pasatona" <p...@p...com> napisał w wiadomości
news:52b43a4d$0$2138$65785112@news.neostrada.pl...
> http://moto.wp.pl/wid,16104170,title,Wszystko-co-trz
eba-wiedziec-o-ksenonach,nb-artykul.html
>
> czytam właśnie sobie i pisza, że lampy D2S nie potrzebują odbłyśnika.
najwyraźniej autor tego artykułu nigdy nie widział jak jest zbudowany
reflektor soczewkowy. Gdyby widział, nie napisałby że nie potrzebują
odbłyśnika
> Prawda to czy lipa. Skoro tak to co możę powodować słabsze świecenie?
wypalony odblask, zużyta żarówka, zakurzona i zadymiona soczewka oraz
zakurzona szyba czołowa i zzniszczona od frontu
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.13 10:01 pasatona
- 21.12.13 10:44 Arbiter
- 21.12.13 11:22 pasatona
- 21.12.13 13:45 Arbiter
- 21.12.13 21:21 pasatona
- 22.12.13 01:12 Arbiter
- 22.12.13 02:18 pasatona
- 22.12.13 11:29 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"