  • 21. Data: 2023-07-16 00:39:00
    Temat: Re: Pomiar ciśnienia krwi, efekt Dopplera
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Możliwe że półdupleks, ale z drugiej strony czemu ma się zatkać? -
    > przetworniki mogą być dwa, przez powietrze się nie przenosi, wysyłamy
    > kilkadziesiąt kHz, a odbieramy już zdudnione kilka. Wystarczy filtr
    > dolnoprzepustowy.

    Hmm, może być i tak. W sumie być może to zdudnione kilka kHz można od razu
    podać na wzmacniacz akustyczny.

    > Dostaliśmy taki długopisik i kartkę z rysunkiem punktów na dłoni i
    > polecenie, że mamy sobie wszystkie znaleźć.

    Jak on działał?

    --
    Okulista do pacjenta:
    - Mam dla pana dwie nowiny, dobrą i złą.

  • 22. Data: 2023-07-16 00:39:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > No to mam to. ;-)
    > Fazer777.

    Co bym nie robił, mój nie chce kopać prądem :)

    --
    Na medycynie odbywaly się cwiczenia z mikroskopem. Studenci mieli
    obserwowac probki wlasnej sliny. Dowcipnisie podmienili jakiejs

  • 23. Data: 2023-07-16 00:41:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Tak przy okazji. Ją już leki i terapie na nadciśnienie u zwierząt?

    Moja kotka dostaje telmisartan. To ludzki lek, daję 1/8 tabletki co rano.
    Jest jeszcze amlodypina, ale jej zalecili telmisartan, dobrze go znosi,
    więc nie kombinuję.

    --
    Gdybyś była owocem, to byłabyś najsłodszą truskawką. A gdybyś była
    warzywem, to odwiedzałbym cię codziennie w szpitalu.

  • 24. Data: 2023-07-16 14:08:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 16 lipca 2023 o 00:44:12 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):

    > Moja kotka dostaje telmisartan. To ludzki lek, daję 1/8 tabletki co rano.

    Jak się ucina 1/8 tabletki?
    We wspomnieniach mam rozmowę o ucinaniu bloczków LSD, i że ktoś wziął 3/16 - no ale
    one były kwadratowe i płaskie.

  • 25. Data: 2023-07-16 14:20:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak się ucina 1/8 tabletki?
    Rozpuścić w 8 l wody i dać do wypicia kotu. ;-)
    A tak w ogóle, to dlaczego nie chcą pić wody?

    Robert

  • 26. Data: 2023-07-16 14:21:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Rozpuścić w 8 l wody i dać do wypicia kotu.
    Oczywiście że nie 8 l, tylko litr.

    Robert

  • 27. Data: 2023-07-16 18:10:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Jak się ucina 1/8 tabletki?

    Ciężko :)

    Generalnie robię to nożem, kładę nóż w miarę równo i dociskam ręką. I tak
    na 2, potem znowu na 2, i znowu na 2.

    Te ostatnie są już nieregularne, czasem utnie się źle i wyrzucam.

    Nie mam lepszego sposobu :(

    Z wodą nie chcę próbować, bo kot nie wypije wszystkiego, choć może
    faktycznie rozpuszczenie w wodzie i podanie w strzykawce 1/8 tej wody
    byłoby dobrym pomysłem. Albo podział wody na 1/8 i odparowanie, powinien
    zostać proszek, który będzie można polepić.

    Pomyślę, może da się usprawnić proces.

    > We wspomnieniach mam rozmowę o ucinaniu bloczków LSD, i że ktoś wziął
    > 3/16 - no ale one były kwadratowe i płaskie.

    Może przyzwyczajony do systemu calowego :)

    --
    W poczekalni u psychiatry wariaci wyzywają się wzajemnie:
    - Świr, świr.

  • 28. Data: 2023-07-17 08:47:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-16, Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> [...]
    > na 2, potem znowu na 2, i znowu na 2.
    >
    > Te ostatnie są już nieregularne, czasem utnie się źle i wyrzucam.

    Są specjalne przecinarki do tabletek (tablet splitter), ale na 8 to
    chyba żadna nie pomoże. Chyba, że jakaś duża tabletka:
    https://m.media-amazon.com/images/I/71mgFRP2QUL._AC_
    UF894,1000_QL80_.jpg

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-07-17 15:03:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Są specjalne przecinarki do tabletek (tablet splitter), ale na 8 to
    > chyba żadna nie pomoże. Chyba, że jakaś duża tabletka:
    > https://m.media-amazon.com/images/I/71mgFRP2QUL._AC_
    UF894,1000_QL80_.jpg

    O, to szprytne jest. Dzięki.

    --