    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pomarańcza w białostockiej Alpfie...
    Date: Sun, 27 Apr 2014 09:53:45 +0200

    On Sun, 27 Apr 2014 00:32:27 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Czego dowiedziałem się jeszcze w pomarańczowym salonie?
    >Ano:
    >
    > OrangeFree trzeba doładowywać;
    > sensowne doładowanie to około 125 pln

    Jak chcesz korzystać tylko z promocji liona to nic nie trzeba
    doładowywać.

    > konto traci ważność bardzo szybko;
    > numer telefonu jest tracony
    > w 7 dni po blokadzie ,,wychodzenia''

    Nie wiem czy Orange daje jakąś kwotę na start na karcie, zawsze można
    wysłać start za 3zł, chociaż te przeniesione do Orange numery powinny
    mieć już roczną ważność konta, jeśli ta promocja jeszcze obowiązuje.
    Z internetu z kodów lion można korzystać nawet gdy konto jest
    zablokowane na wychodzące, to nie przeszkadza.

    to się zgadza