  • Data: 2011-11-07 14:31:28
    Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-07, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Oczywiscie wiesz ze wiekszosc egzaminatorow to emerytowani policjanci z
    > drogowki i maja odgorny przykaz uwalania zdajacych, prawda? Pochwalasz
    > zmiane przepisow bo masz prawko (chyba masz no nie?), gdybys nie mial
    > robilbys w majty, gadalbys inaczej i juz stal w kolejce w WORDzie zanim
    > kolejne debilne przepisy wejda w zycie.

    W ogole wiesz co czytasz i o czym rozmawiasz czy tak tylko sobie
    radosnie pierdolisz? Co ma emerytowany policjant egzaminator do testow
    teorytycznych? Gadanie, ze egzaminatorzy to chuje bo uwalaja na byle
    pierdolce bylo od dawna, nawet jak ja zdawalem i zdalem za pierwszym
    razem.

    Nie mowie tez ze mamy super system szkolenia kierowcow i egzaminowania
    ale jestem za elminowaniem przypadkow ktore wybitnie nie radza sobie z
    jazda.

    http://www.youtube.com/watch?v=rUHRifYXjcg tu masz przyklad takiej
    osoby.

    --