  • 1. Data: 2012-02-01 01:10:00
    Temat: Polskie lata 90te
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to komedia? Wszyscy co
    zaglądali do komputera to jak witanie się z wyrocznia :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-02-01 01:13:09
    Temat: Re: Polskie lata 90te
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to >komedia? Wszyscy co
    >zaglądali do komputera to jak witanie się z >wyrocznia :)

    Ke? :)

  • 3. Data: 2012-02-01 01:19:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01.02.2012 o 02:13 Santana <s...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >

    > Ke? :)

    Spójrz tylko. Policja, biznesmeni, w pierwszych latach 90tych..

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-02-01 07:48:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.02.2012 02:19), Piotr M wrote:

    > Spójrz tylko. Policja, biznesmeni, w pierwszych latach 90tych..

    I ty śmiesz innym zarzucać że poległeś, nie wiesz co napisali?

    p. m.

  • 5. Data: 2012-02-01 13:43:24
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 08:48:08 +0100, mvoicem napisał(a):

    > I ty śmiesz innym zarzucać że poległeś, nie wiesz co napisali?

    Wlasnie ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2012-02-02 08:29:39
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Piotr M" napisał:

    > Nie uważacie, że patrząc w obecnym czasie, to komedia? Wszyscy co
    > zaglądali do komputera to jak witanie się z wyrocznia :)

    "Dopóki nie było internetu nie wiedziałem, że na świcie jest tylu idiotów"

    Albert Einstein

    To Ciebie nie dotyczy. Idiota to człowiek w miare inteligentny. Za to Ty
    jestem kompletnym debilem. Gdyby do ACTA wprowadzxono artykuł przewidujący
    kary za podobne do Twoich publikacje, to jestem za.

    Remek

  • 7. Data: 2012-02-02 13:01:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 09:29:39 +0100, Remek napisał(a):

    > "Dopóki nie było internetu nie wiedziałem, że na świcie jest tylu
    > idiotów"
    >
    > Albert Einstein

    Gratuluję dowcipu. Gdybyś nie załapał: Einstein zmarł w 1955. A cytat z
    Lema.