  • Data: 2009-11-20 12:38:36
    Temat: Re: Polskie kanaly HD w sieciach polskich operatorów
    Od: "VSS" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 wrote:
    > co Cię to obchodzi?
    > jest dobry chociaż z tego powodu, że widdzę sporą różnicę
    > między sd hd. (nie dot. tvn hd).

    nie watpie, że widzisz róznicę pomiędzy SD a HD ale chyba nie widziałeś
    porządnego HD, takiego prawdziwego 1920x1080 lecacego w strumieniu powyżej
    20Mb. ja wiem, że opertaorzy żydzą na strumieniu ( z praktyki zawodowej) i
    nieraz nawet dobry film w fullHD leci z satelity w takiej jakości, że płakać
    się chce. dlatego nie podniecajmy się znaczkiem HD na ekranie, on nic nie
    znaczy. prawdziwe HD to sobie możesz puszczać w domu, takie z 25Mb
    strumieniem w pełnej rozdzielczości a tego nie da Ci żaden opeartor.

    --
    VSS
    http://vss.pl