  • Data: 2010-12-23 20:26:05
    Temat: Re: Polskie drogi - problem szerszy czy popadam w pesymizm?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ieva3c$dv9$1@news.onet.pl...
    > Massai wrote:
    >

    > Ooo, albo z Niepodległości w Jana Pawła, wiaduktem. Ścisle centrum
    > miasta.

    Jeżdżę codziennie - trzeba umiejętnie pasy zmieniać.

    > Masakra, łubudu co chwilę (przełomy w asfalcie) jak na kolei. I
    > dodatkowo dziura za dziurą.

    Widziałeś ulice w Londynie albo Nowym Jorku? Tak samo albo gorzej. Pamiętasz
    jak było w 1990 roku? Ja pamiętam. Do ideału jest daleko ale nie można
    twierdzić, że jest gorzej. A jeszcze lepiej jak pogadasz z kimś kto wyjechał
    z kraju na początku lat 90tych i wrócił niedawno. Mam takich w rodzinie i
    generalnie chodzą, jeżdżą i się zachwycają jaki jest postęp.