    From: gonzik <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Polska uczciwosc - update
    Date: Fri, 29 Jan 2010 03:58:34 -0800 (PST)

    On 29 Sty, 12:08, n...@s...com wrote:
    > On Fri, 29 Jan 2010 02:32:05 -0800 (PST), gonzik
    >
    > IMHO trzeba miec troche zdrowego rozsadku i dobrze kalkulowac ryzyko.

    Zgoda ale prawo do zwrotu musi byc, zreszta jest. Tak jak kupiles
    motor czy auto na umowe tez masz takie prawo. Oczywiscie w lesie przy
    zmroku nic bym nie kupil nawet z notariuszem za reke ;-)

    > Np pocztex umozliwia sprawdzenie zawartosci przesylki przed jej
    > oplaceniem. Kosztuje to pare zlotych, jednym sie oplaca oszczedzac i
    > ryzykowac. Innym nie.

    No. Ale listu przewozowego i paragonu/faktury od sprzedajacego nie
    dostnaniesz w razie rezygnacji. Czy jednak? I oto mi sie rozchodzi mam
    rachunek, mam towar, potwierdzenie transakcji na alegro, list
    przewozowy. Wymaganie ode mnie notarialnie potweriedzonych dokumentow
    od DHL czy UPS is very fucking far from how can I help you ;-)

    > Az mi stoi przed oczami list pewnego czlowieka ktory okazyjnie kupil
    > moto stojace w anglii, przekaz puscil western union bo wlasciciel byl
    > gdziestam (wlochy/niemcy?). No i poszlo sie walic pare tys eur na ta
    > okazje.

    Przeca ewidentnie w c*&ja granie to nawet uczciwe jest.

    Pozdrav,
    Gonzik.