  • Data: 2010-01-29 10:32:05
    Temat: Re: Polska uczciwosc - update
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 11:07, n...@s...com wrote:

    > no.

    > Nie, jak sie nacialem to nie bylo jeszcze ochrony kupujacych bo to
    > byly poczatki.

    > Powiem Ci ze mam kontakt ze spora firma ubezpieczeniowa z racji tego
    > czym sie zajmuje w fabryce i takie dokumenty zupelnie mnie nie dziwia.
    > Przeciez pozniej oni beda chcieli odzyskac ta kase i beda musieli
    > pokazac je wszystkie w sadzie.

    Widzisz. Wlasnie tu sie zgadzam z Mariderem. Nie moze byc tak ze
    kupujac cos tam za 500 pln musisz miec sztab doradcow prawnych.
    Oczywiscie jak gleboko pokopiesz do wszystkiego znajdziesz podstawe
    prawna. Ale bez jaj, Stary, dostalem paczke pobraniowa. Odebralem
    paczke. I co kurier mi ja dal na kreche?!
    Troche przeinacze to co powiedzial Marider, bo wierze w ludzi i wierze
    ze moze byc w Polsce kiedys normalnie. Aczkolwiek w tym kraju na dzien
    dzisiejszy za malo "how can I help you" i za duzo ciap-lap, nachapac
    sie i glowa do piachu.
    A ze strony organow prawomocnych przynajmniej ja odebralem taki
    przekaz miedzy wierszy. Najlepiej jak sam zlapiesz zloczynce i
    oklepiesz mu miche i nie zawracaj nam glowy...

    Pozdrav,
    Gonzik.