    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polska sie bawi
    Date: Thu, 06 Jan 2011 16:02:59 +0100

    W dniu 11-01-06 15:40, Cavallino pisze:
    > Ale czujesz się jak na pustyni, (czyli miejsce jest takie, że gdzie nie
    > spojrzysz dookoła, to wszędzie piach) czy tylko trochę piachu widać zza
    > drzew?

    Nawet jak staniesz na srodku tego mizernego kawalka, to niestety,
    dookola widac drzewa i krzaki.

    Od strony Chechla mozna zobaczyc jedynie cos takiego:

    http://images2.fotosik.pl/167/7e150d1f8e37b218.jpg

    i to jest cala pustynia, to zdjecie pokazuje ja idealnie :/
    rozjezdzona przez quady piaskownica.

    > Chciałem nawet rok temu w weekend majowy pokazać dzieciakom te okolice,
    > ale jak na złość lało niemiłosiernie cały czas, więc oprócz dwóch nocek
    > w hotelach i w końcu kopalni w Bochni nic nie widzieliśmy.
    > Z tego co piszesz - nie było czego oglądać.

    Specjalnie tam jechac to raczej nie warto. Chociaz moze jednak warto, bo
    za pare lat juz nic nie zostanie. Ale tylko od Chechal. Z Czubatki
    (Klucze) nic nie widac i w zimie przydaje sie AWD, zeby tam podjechac.
    Wyglada to mniej wiecej tak:

    http://img267.imageshack.us/i/zdjcie1y.jpg/
    http://img411.imageshack.us/i/zdjcie2h.jpg/
    http://img80.imageshack.us/i/zdjcie3x.jpg/

    Tu gdzie jest las, byla kiedys pustynia.

    Z lata, z Czubatki mam tylko takie:

    http://img708.imageshack.us/i/zdjcie3.jpg/