  • Data: 2010-09-05 20:21:26
    Temat: Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rageofhonor wrote:
    > Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem
    > zapowiedź filmu i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza
    > reklamę. To jest chamskie bo człowiek nastawiony jest na to że
    > normalnie po reklamie puszcany jest film a nie następna reklama. Kary
    > za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z reklam które były w
    > danym momencie puszczane. Może wtedy zrozumią że nie mogą tak
    > traktować widzów.

    A to że publiczna TV stosuje ten sam manewr ci nie wkurwia?

    zapowiedź programu, reklamy, wiadomości reklamy, inne wiadomości reklamy,
    zapowiedzi programów, reklamy, krótki blok publicystyczny, reklamy, film...

    dodajmy do tego że czas emisji filmu z programu to czas nadania pierwszego
    bloku po wiadomościach.

    przynajmniej taki system pamiętam z czasów gdy jeszcze zdarzało mi sie
    oglądać TV publiczną.

    IMHO Polsat nie nadaje sie kompletnie do oglądania, bo to jest zestaw reklam
    przerywany krótkimi kawałkami filmów i innych audycji.

    Jeśli idzie o TV publiczną to nie powinno tam być żadnych reklam.

    a jeśłi idzie o Polsat czy inne PRYWATNE stacje to powinny sobie móc robić
    co im się żywnie podoba.