  • 21. Data: 2010-11-16 10:34:38
    Temat: Re: Polsat i CAm-y pre-paid
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-16 10:43, PaPi pisze:
    > Rowniez bez Planete i NG. Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.
    > A jak ktos ma dzieci nie ma porzadnego MiniMini czy polsatowskiego
    > CBeebies.

    ano nie ma, ale jest discovery historia, który cenie.
    planete nie, ale ng mógłby być
    co do bajek to mini wcale nie jest niezastąpiony.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-11-16 10:35:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-16 10:43, PaPi pisze:

    Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.

    a co tam jest takiego, czego nie ma gdzie indziej?
    (poza c+ sport)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2010-11-17 14:14:09
    Od: PaPi <...@...3>

    > ano nie ma, ale jest discovery historia, który cenie.

    I to jedyna jasna strona oferty dokument w N-ce.
    Discovery przypomina coraz bardziej reality show niz program
    popularnonaukowy czy dokumentalny. NG jest dostepny tylko wild ze
    starymi programami o przyrodzie z anteny ogolnego NG.

    > planete nie, ale ng mógłby być
    > co do bajek to mini wcale nie jest niezastąpiony.

    Sila rzeczy (wiek mojej coreczki) jestem zmuszony ogladac przez okolo
    godzine dziennie kanaly z bajkami.
    W domu mam UPC i C+. Jedni dziadkowie maja CP drudzy N-ke. I w
    porownaniu programow dla dzieci n-ka naprawde wyglada najgorzej.
    Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies, C+ oraz UPC ma moim zdaniem
    najlepsze mini mini.
    N-ka ma beznadziejny babyTV (robiony od jednej sztancy w kompie
    niskobudzetowy program) oraz wyraznie gorszy JimJam - min. bez produkcji
    Jim Hensona (kiedys min. Muppet Show, dzis ulica Sezamkowa i programy na
    niej oparte).

  • 24. Data: 2010-11-17 15:42:58
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    PaPi wrote:

> [...]
    > niskobudzetowy program) oraz wyraznie gorszy JimJam - min. bez
    > produkcji Jim Hensona (kiedys min. Muppet Show, dzis ulica Sezamkowa

    O to ciekawe co piszesz. Jakiś czas temu Pawel32 twierdził, że w N
    mają najlepsze kanały z bajkami ze wszystkich platform.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2010-11-17 16:53:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > O to ciekawe co piszesz. Jakiś czas temu Pawel32 twierdził, że w N
    > mają najlepsze kanały z bajkami ze wszystkich platform.

    On zawsze twierdzi, że w N mają najlepsze.
    A jak w czymś nie mają, to twierdzi że dana dziedzina go nie interesuje
    (patrz sport).

  • 26. Data: 2010-11-17 17:06:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.11.2010 16:42, bufi pisze:

    > O to ciekawe co piszesz. Jakiś czas temu Pawel32 twierdził, że w N
    > mają najlepsze kanały z bajkami ze wszystkich platform.

    jest ich najwięcej. czy najlepsze niech widzowie ocenią.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2010-11-17 17:08:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.11.2010 17:53, Cavallino pisze:
    > On zawsze twierdzi, że w N mają najlepsze.

    i mam do tego prawo.
    tak jak nasza zjabana piłka (w polskim wydaniu) nożna jest dla Ciebie
    ciekawa, a dla mnie nie.

    > A jak w czymś nie mają, to twierdzi że dana dziedzina go nie interesuje
    > (patrz sport).

    sport to nie każda dziedzina.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2010-11-17 17:47:09
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > i mam do tego prawo.
    > tak jak nasza zjabana piłka (w polskim wydaniu) nożna jest dla Ciebie
    > ciekawa, a dla mnie nie.

    Marudzisz. Lech w eurolidze całkiem fajnie pogrywa.
    Z resztą zaraz mecz; Reprezentacja debiutuje na nowym stadionie Lecha,
    coś tak mówili. Zobaczymy co pokażą.

    > sport to nie każda dziedzina.

    Bajki też nie.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-11-17 18:07:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.11.2010 18:47, bufi pisze:
    > Marudzisz. Lech w eurolidze całkiem fajnie pogrywa.
    > Z resztą zaraz mecz; Reprezentacja debiutuje na nowym stadionie Lecha,
    > coś tak mówili. Zobaczymy co pokażą.

    właśnie

    > Bajki też nie.

    też nie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-11-17 22:03:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Marudzisz. Lech w eurolidze całkiem fajnie pogrywa.
    > Z resztą zaraz mecz; Reprezentacja debiutuje na nowym stadionie Lecha,
    > coś tak mówili. Zobaczymy co pokażą.

    I pokazali zupełnie sporo jak na drużynę Smudy.
    Ale czepiacze i tak wiedzą lepiej zapewne.