  • 11. Data: 2010-11-09 23:55:52
    Temat: Re: Polsat i CAm-y pre-paid
    Od: ubunciak <u...@u...pl>

    W dniu 09.11.2010 19:36, bufi pisze:

    > Te discovery to straszne śmiecie nadają. Ale jak ktoś lubi...
    > Fajny jest BBC Knowledge. Szkoda, że nie ma Planete albo NG.
    >
    > Pozdrawiam

    jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły
    nadają, dobre dla starych bab.
    Wolę 10 powtórkę z Discovery Science niż ocenzurowane newsy z TVN24.

  • 12. Data: 2010-11-10 05:30:47
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    ubunciak wrote:

    > jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły
    > nadają, dobre dla starych bab. Wolę 10 powtórkę z Discovery Science
    > niż ocenzurowane newsy z TVN24.

    ???
    Chyba Ci się coś mocno popierdoliło. Zobacz sobie ramówkę BBC Knowledge.
    I co ma z tym wspólnego tvn24?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-11-10 06:37:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-09 19:36, bufi pisze:

    > Te discovery to straszne śmiecie nadają. Ale jak ktoś lubi...
    > Fajny jest BBC Knowledge. Szkoda, że nie ma Planete albo NG.

    [...]
    Telewizja nowej generacji n podała na swojej konferencji dla
    dystrybutorów, że od lutego 2011 wprowadzi do swojej oferty kanał BBC
    Knowledge HD, na zasadach wyłaczności dla platformy n.
    [...]
    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-11-10 07:54:17
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Te discovery to straszne śmiecie nadają.
    a to fakt ;)
    > Fajny jest BBC Knowledge.
    a tak...
    Szkoda, że nie ma Planete albo NG.
    Niestety :(

    Ciekawoastka: w jakims wywiadzie prof. Religa powiedział, że w telewizji
    ogląda głównie kanały w rodzaju NG a reszta progrmau to mizeria. NIe dziwię
    się, bo ileż cennych wartości może wnieść 125 film w rodzaju "piła
    mechaniczna 10" ?

  • 15. Data: 2010-11-10 07:59:36
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły
    > nadają, dobre dla starych bab.
    > Wolę 10 powtórkę z Discovery Science niż ocenzurowane newsy z TVN24.
    Protestuję !!! One wcale nie są ocenzurowane. One są starannie przygotowane
    i odpowiednio podawane. Jak w luksusowej restauracji.

  • 16. Data: 2010-11-10 10:08:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-10 06:30, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ???
    > Chyba Ci się coś mocno popierdoliło. Zobacz sobie ramówkę BBC Knowledge.
    > I co ma z tym wspólnego tvn24?

    Podejrzewam, że mu się wszystko z d..ą kojarzy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2010-11-10 15:41:22
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

> [...]
    > dystrybutorów, że od lutego 2011 wprowadzi do swojej oferty kanał BBC
    > Knowledge HD, na zasadach wyłaczności dla platformy n. [...]

    Podali na jak długo będzie tylko w N?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-11-11 12:45:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.11.2010 16:41, bufi pisze:

    > Podali na jak długo będzie tylko w N?

    oczywiście, że nie.
    oznacza to jedynie tyle, że albo się szybko pojawi u innych
    lub wcale.
    tak jest to teraz z niektórymi kanałami

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2010-11-16 09:40:49
    Od: PaPi <...@...3>

    > Często oglądam animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
    > podstawowym za 40 zł.
    > W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum.

    Ale procz tego w C+ masz Planete i National Geographic. Moim skromnym
    zdaniem duzo lepsze od dowolnego kanalu Discovery (moze poza Discovery
    Historia ktorego i tak w CP nie ma).

  • 20. Data: 2010-11-16 09:43:29
    Od: PaPi <...@...3>

    > popatrz też na oferte n - 54 zł, ale odpada Ci zakup dekodera.
    > nie ma żadnego podziału. dostajesz wszystko

    Rowniez bez Planete i NG. Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.
    A jak ktos ma dzieci nie ma porzadnego MiniMini czy polsatowskiego CBeebies.
    IMVHO n-ka na dzien dzisiejszy ma najgorsza oferte tematyczna za to
    najlepszy dekoder.