  • Data: 2010-11-17 14:14:09
    Temat: Re: Polsat i CAm-y pre-paid
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > ano nie ma, ale jest discovery historia, który cenie.

    I to jedyna jasna strona oferty dokument w N-ce.
    Discovery przypomina coraz bardziej reality show niz program
    popularnonaukowy czy dokumentalny. NG jest dostepny tylko wild ze
    starymi programami o przyrodzie z anteny ogolnego NG.

    > planete nie, ale ng mógłby być
    > co do bajek to mini wcale nie jest niezastąpiony.

    Sila rzeczy (wiek mojej coreczki) jestem zmuszony ogladac przez okolo
    godzine dziennie kanaly z bajkami.
    W domu mam UPC i C+. Jedni dziadkowie maja CP drudzy N-ke. I w
    porownaniu programow dla dzieci n-ka naprawde wyglada najgorzej.
    Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies, C+ oraz UPC ma moim zdaniem
    najlepsze mini mini.
    N-ka ma beznadziejny babyTV (robiony od jednej sztancy w kompie
    niskobudzetowy program) oraz wyraznie gorszy JimJam - min. bez produkcji
    Jim Hensona (kiedys min. Muppet Show, dzis ulica Sezamkowa i programy na
    niej oparte).