  • 71. Data: 2009-10-16 09:46:20
    Temat: Re: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Nie sądzę. Inaczej po co go kodowali, skoro na początku był niekodowany?

    oj, właśnie nie pamiętam, ale z tłumaczenia były w stylu
    - przepisy nas do tego zmusiły dot. tvn i polsat -

    > A to niby dlaczego?

    > Przecież nadal możesz, nie odbierzesz tylko kilku programów. Takie prawo
    > rynku...

    zgadza się. ale mamy szeroki temat do spekulacji ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 72. Data: 2009-10-16 09:49:53
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > tego nie wiem, ale znam opinię wielu widzów i ucieszyli by się.

    Wiesz.... widz to najchętniej by oglądał wszystko za friko ;-))). Znam
    swoich klientów...

  • 73. Data: 2009-10-16 14:46:49
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Wiesz.... widz to najchętniej by oglądał wszystko za friko ;-))). Znam
    > swoich klientów...
    A ty wolisz płacić?

  • 74. Data: 2009-10-16 16:27:29
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Robert_J wrote:

    > Piszesz nieprawdę :-). Gdzieś coś usłyszałeś, przetworzyłeś i pleciesz
    > teraz bzdury. Akurat tak się składa że tym się zajmuję i siłą rzeczy mam
    > przed sobą umowy i zezwolenia od nadawców. W pakiecie tzw. podstawowym
    > (socjalnym) mam obowiązek puszczać TYLKO TVP 1, TVP 2 i TVP Info.
    > Wszystko :-). Polsat, TVN to już moja dobra wola. Zresztą akurat Polsat
    > puszczam, ale TVN jest już w pakiecie wyższym...

    Teraz nie będę szukał dokłądnie, bo wisze na GPRSie, ale polecam lekturę
    Ustawy o radiofonii i telewizji, rfozdział poświęcony sieciom kalblowym,
    określenie kolejności wprowadzania programów.
    A polski operator posiadający koncesję rozsiewczą nie ma prawa Ci odmówić.

    > I chyba o to chodzi. Jaki widzisz sens kilku platform jeśli każda by
    > miała prawie to samo? Nikt nie zmusza TVN do udzielania zgody Polsatowi
    > na reemisję. Widocznie mają w tym interes, wcale nie musisz znać
    > szczegółów...

    Jeszcze raz powtórzę - zestaw programów "must carry" obejmujący te,
    które mają koncesje na nadawanie naziemne. Jeżeli Polsat wymyśli sobie
    PolsatSex, a TVN - TVNSex, to wtedy nie ma obowiązku ;-)

    > Ale on istnieje: TVP1, TVP2.....

    Jakby tak czytać Ustawę literalnie, to nie ma. Tylko kto Ci wtedy zamówi
    gniazdko? :-)

    > Widocznie Polsat biznesu w tym nie widzi. Zresztą jak sam zauważyłeś,
    > jest dostępny drogą naziemną, więc w czym problem?

    Ja sądzę, że to jest ich strategia biznesowa, skierowana do targetu
    "Świata wg Kiepskich". Bo przecież bez tego sitkomu nie ma telewizji :-P

    M.

  • 75. Data: 2009-10-16 18:17:21
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wybacz szczerość, ale zaczynasz gadać jak potłuczony ;-).
    /../
    Ciekawy argument.
    Chętnie dyskutuję, ale tu sobie odpuszczam. Obawiam się bowiem, że
    sprowadzisz rozmowę do dobrze znanego Ci poziomu i pobijesz mnie
    doświadczeniem :-/

    Miłego wieczoru.

  • 76. Data: 2009-10-19 06:55:43
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ciekawy argument.

    To nie argument tylko spostrzeżenie :-). Po prostu zaczynasz dorabiać
    ideologię dla potwierdzenia słuszności swojej tezy...

    > Chętnie dyskutuję, ale tu sobie odpuszczam. Obawiam się bowiem, że
    > sprowadzisz rozmowę do dobrze znanego Ci poziomu i pobijesz mnie
    > doświadczeniem :-/

    Sorry, ale ten poziom nie jest mi znany ;-). Nie bądź taki obrażalski...

  • 77. Data: 2009-10-20 16:45:10
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 15-10-2009 o 22:43:48 mkowalczuk <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Jednak jeśli
    > nagle pojawi się w C+ to stwierdzę, że w chwili podpisywania umowy
    > zostałem
    > wprowadzony w błąd

    Znaczy się, masz w umowie napisane, że Polsat nie pojawi się w C+? ;)
    Przez jakiś określony czas czy bezterminowo?

    --
    SW3
    ----

  • 78. Data: 2009-10-20 18:15:37
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    napisał(a):

[...]

    Nie, ale okoliczności "zmuszały" mnie do takiego, a nie innego zachowania.
    A co? Polsat był w C+? Miałem inny wybór?

    Zrobię podobnie jak ci, co wykorzystują fakt, że np. dodano im do pakietu
    jakiś program.
    A tak na serio:
    Nie bardzo pojmuje czemu się mnie czepiasz. Ja nie rozstanę się z Polsatem,
    bo mi pasuje np. F1 tam, ale pokazuję jedynie, że każda decyzja wywołać może
    skutki. Nawet decyzja z pozoru nieistotna dla "już zdobytego" abonenta.

    mkowalczuk