  • Data: 2009-10-16 09:36:42
    Temat: Re: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak, polsat wyraził zgodę by tvn był na ich platformie?

    Nie wiem jak to się odbyło, ale na pewno jest w tym zakresie podpisana
    umowa. Musi być po prostu obopólna zgoda (finanse pomijam), czyli TVN chce
    (lub przynajmniej dopuszcza) żeby ich programy były w PC, a PC się na to
    zgadza. Kto był inicjatorem nie ma dla tej dyskusji znaczenia... Nie wiem
    czy to TVN chciał puszczać swoje na Polsacie, czy Polsat rozszerzyć ofertę,
    to jest nieistotne. Ważne że jest umowa i zgoda obu podmiotów. A takiej
    umowy nie ma na retransmisję Polsatu w C+, widać C+ na Polsacie nie zależy
    tak jak PC na TVN-ach :-).