    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!
    Date: Wed, 4 Jul 2012 09:12:11 -0700 (PDT)

    On Sunday, July 1, 2012 8:24:29 PM UTC+2, bufi wrote:
    > Jeszcze raz pytanie do przedpiscy, czy to jest dekoder Mini pierwsza
    > wersja, bez wyjscia HDMI?

    Przeciez napisalem, ze jest to dekoder HD - a wiec musi miec HDMI, no nie? ;)
    Tak! Jest podlaczony przez HDMI! Lecz JKOSC jest GORSZA niz w w tym starym MEDIASAT
    Pioneer przez SCART, nawet kanaly "High Definition"!

    > Ten dekoder nie jest dvb-s2 i wtedy mozesz zadac wymiany odbiornika.

    Moglbys to wyjasnic, co to znaczy "z dvb-s"? Czy chodzi o to, ze musi byc
    przystosowany do odbioru tv cyfrowej naziemnej?
    Jesli tego nie ma to jak mam zadac wymiany? Jaka jest procedura?