  • Data: 2010-12-16 19:57:26
    Temat: Re: Polsat
    Od: Tomek C <a...@...sigu.> szukaj wiadomości tego autora

    "quasi", dnia 16-12-2010 o godzinie 20:49:22 w wiadomości
    <news:4d0a6d50$0$27041$65785112@news.neostrada.pl> napisał/a:

    > Tak mi powiedzieli na infolinii jak chciałem przerejestrować swój dekoder.

    To co mówią na infolinii CP ma się nijak do rzeczywistości. Robiłem dwie
    cesje i nie zapłaciłem za to ani grosza. Ostatnią sfinalizowałem tydzień
    temu.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"