  • Data: 2010-10-25 13:16:52
    Temat: Re: Półprzewodniki
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2010 15:07, Jacek Radzikowski pisze:

    > http://www.schneier.com/blog/archives/2010/09/steali
    ng_money.html

    > Ten pan na bzdury raczej się nie daje nabrać.
    The Sun to taki zagraniczny "fakt", czy dawne "skandale" - raz piszą o
    porwaniach przez kosmitów, innym razem o zabójczej kołdrze a jeszcze
    kiedy indziej o złodziejach z odkurzaczem. Cechą charakterystyczną jest
    brak źródeł.

    P.S.
    Jestem w stanie wyobrazić sobie przechwycenie kapsuł w transporcie. Nie
    wyobrażam sobie "wysysania ich odkurzaczem" ze skarbca - trzeba być zbyt
    wielkim kretynem, żeby zaprojektować system gromadzący pieniądze w rurze
    transportowej.

    Michoo