  • Data: 2010-10-24 11:45:00
    Temat: Re: Półprzewodniki
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Butek wrote:

    > No to załóżmy, że chcę wysłać coś z punktu A do punktu E, po "rurowej"
    > drodze są jeszcze odbiorcy B,C,D - jak to było sterowane? Czy to
    > wyłącznie point-to-point było?

    Już ci trochę napisali. U nas w pracy mamy taki system. Adresy są dwie
    litery i dwie cyfry. W sumie przypomina conieco internet (albo na odwrót
    :-)). Każdy terminal ma swój adres, po drodze są stacje rozrządowe (routery)
    i kierują wg adresu do poszczególnych podsieci, gdzie jest dalej
    rozdzielane. W przypadku błędu adresu (404 :-)) puszka jest kierowana do
    centrali lub wyrzucane w stacji podrzędnej. W przypadku przepełnienia
    odbiorcy terminal jest zamykany (powiedzmy 403) i puszka idzie albo do
    centrali, albo jest robiony store i forward na routerach. W niektórych
    systemach możliwy jest zwrot niedostarczonej puszki do stacji wylotowej. Na
    ogół są to specjalne puszki z adresem zwrotnym.

    Waldek