  • 1. Data: 2002-10-01 16:47:55
    Temat: Polpak po 11 wrzesnia
    Od: "Jarek" <s...@w...pl>

    Witam.

    Nie wiem czy jest jakis zwiazek z wydazeniami z minionego roku (pewnie nie
    ma), ale od tej daty w obecnym roku pingi na moim SDI sa przez caly tydzien
    tragiczne. Sytuacja poprawia sie conieco w soboty i niedziele. Transfery na
    laczu sa rowniez zanizone i czesc pakietow wysylana jest w kosmos. Polpak ma
    jakas awarie (zmiane konfiguracji?) do ktorej sie nie chca przyznac, czy co
    ? Dzwonienie do tepsy nic nie daje (twiedza ze wszystko jest ok)

    Pozdrawiam
    Jarek Sosnowski

  • 2. Data: 2002-10-02 04:34:15
    Temat: Re: Polpak po 11 wrzesnia
    Od: Wojtek Wasik <w...@p...pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > kosmos. Polpak ma jakas awarie (zmiane konfiguracji?) do ktorej sie nie
    > chca przyznac, czy co ? Dzwonienie do tepsy nic nie daje (twiedza ze
    ano mam cos podobnego, od tamtego czasu pakiety wychodza... ?? ale nigdzie
    nie docieraj..., transfer czasami jest ok jesli chodzi o ciagniecie plikow
    to jest :( a np. zeby sobie w quake juz pograc to ping jest powyzej 150,
    500 :> dzwonilem rowniez do tpsa, odp. mi tak "my nic niwiemy unas jest ok"
    to jest juz troszke dziwne, bo zauwazam ze ma to coraz wiencej osb.

    Wojtek Wasik <w...@p...pl>
    http://w-cool.pac.pl <home>
    http://nevillon.pac.pl <Nv*DT>
    --------------------------------------

  • 3. Data: 2002-10-02 04:36:02
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Nie wiem czy jest jakis zwiazek z wydazeniami z minionego roku
    > (pewnie nie ma), ale od tej daty w obecnym roku pingi na moim SDI sa
    > przez caly tydzien tragiczne.

    Witam,

    problem lokalny, skontaktuj sie z BOKiem i zglos awarie. Prawdopodobnie polke trzeba
    bedzie zrestartowac, ewentualnie lacze miedzy polka, a Polpakiem wymaga przyjrzenia
    sie.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn