  • 221. Data: 2013-04-08 17:09:31
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-08 07:42, Myjk pisze:

    > Oh! Zbiłeś gnojka 16-17 lat ROTFL
    > Ależ jesteś męski!

    Kto się pizdą urodził, skowronkiem nie umrze. Bez względu na to, jak tu
    będziesz się spinał :D
    Więc wyluzuj i nie troluj, juz tobie podziękowałem.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 222. Data: 2013-04-08 17:17:19
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Myją Ci szyby i uciekają ? To ciekawe. A plują czy nie plują ?

    LOL
    Właśnie oplułem monitor :)
    Proszę przestańcie już.

    sz.

  • 223. Data: 2013-04-08 21:56:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Apr 2013 17:09:31 +0200, Krzysztof 45

    > Kto się pizdą urodził, skowronkiem nie umrze.
    > Bez względu na to, jak tu będziesz się spinał :D

    Tu muszę ci przyznać absolutną rację.
    Skowronkiem nie zdechniesz...

    > Więc wyluzuj i nie troluj,

    Nie ma na tej grupie bardziej mentalnie, społecznie i politycznie
    sfrustrowanego trolla niż ty. No, może jeszcze kołalski i szufla -- ale
    póki co mogą tylko po tobie pozamiatać. :P

    > juz tobie podziękowałem.

    Własnie widać, tfardzielu. heh

    --
    Pozdor Myjk

  • 224. Data: 2013-04-08 22:02:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Apr 2013 16:42:13 +0200, John Kołalsky

    > Wiemy, Ty nawet za oplucie szyby dziękujesz i jedziesz dalej

    Trudno wam towarzysze ogarnąć, że mnie na szyby pomywacze zwyczajnie nie
    plują? Toteż siłą rzeczy nie muszę ich za to gonić. Krzysia opluwają tu i
    ówdzie, bo jak wiadomo wszem i wobec swój zawsze pozna swego. Jeśli wam
    towarzysze też się to zdarza, to może się weźcie zrewidujcie, kowalski!

    --
    Pozdor Myjk

  • 225. Data: 2013-04-08 23:27:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

> [...]
    > ówdzie, bo jak wiadomo wszem i wobec swój zawsze pozna swego. Jeśli wam
    > towarzysze też się to zdarza, to może się weźcie zrewidujcie, kowalski!

    Długo jeszcze będziesz p...ł od rzeczy ?

  • 226. Data: 2013-04-10 17:38:09
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 09:12, nazgul pisze:

    > normalnie dorzywotnio
    > prowo jazdy w rulonik i w rzyć.

    Czyli nie tyle odebrać dorzywotnio, ile zaaplikować
    dorzytnio. Może to i dobry sposób na utrwalanie
    zasad poruszania się na drogach? Policjant poprosi
    o prawko, a kierowca mu na to się wypnie: Weź se
    pan sam.

    Jan

  • 227. Data: 2013-04-10 19:26:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 08.04.2013 11:32, J.F wrote:

    > Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

    Teoretycznie tak. W praktyce zaczęli używać śrubokrętów. Teraz jest
    chyba zakaz posiadania czegokolwiek co może być użyte jako broń.

    Michoo

  • 228. Data: 2013-04-10 20:01:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Apr 2013 19:26:45 +0200 osobnik zwany Michoo
    napisał:

    > Teoretycznie tak. W praktyce zaczęli używać śrubokrętów. Teraz jest
    > chyba zakaz posiadania czegokolwiek co może być użyte jako broń.

    znaczy chodzą nago bez rąk i nóg? bo to wszystko może być uzyte jako broń

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 229. Data: 2013-04-11 19:45:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@n...softax.com.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy.

    Tak, zwłaszcza sprawiedliwy :)

    Puknij się w głowę

    > To sa 4
    > cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

    Ach...

    \SK

    --
    "Never underestimate the power of human stupidity"

  • 230. Data: 2013-04-11 20:11:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@n...softax.com.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > Well, Polska tam wymieniona nie jest i jakos o niewielu samosadach
    > slyszalem.

    > Chcesz zabic Usenet, wow, tego nawet pan Czak nie potrafi.

    > Ty chyba w Polsce od niedawna. No dobra, Lwa Rywina skazali nawet. Ale
    > generalnie jak sie jest bogatym i placi komu trzeba, to jakos tak
    > niespecjalnie trzeba sie przejmowac wymiarem sprawiedliwosci.

    Nie, no wcale. Na razie podałeś kontrprzykład...

> [...]
    > moga liczyc, facet jest bezkarny, stanowi zagrozenie, w przeszlosci tego
    > wielokrotnie dowodzil, wiec w trosce o wlasne rodziny zatlukli goscia.
    > Myslisz, ze ktokolwiek sie cieszy z takiego zakonczenia?
    > Warto moze przy okazji wspomniec, ze policjanci winni, tak winni,
    > takiemu finalowi nie poniesli odpowiedzialnosci, co raczej nie utwierdza
    > nikogo w zaufaniu do systemu sprawiedliwosci.

    > Moze u Ciebie sie tak rozmawia, ja w razie czego moge sie znizyc do tego
    > poziomu, tylko czy musze...

    > Powaznie? Moge tak sobie pojsc do sklepu i kupic bron palna?

    Na szczęście nie.

    > Czy moze
    > nadal musze sie wyspowiadac i udowodnic, ze jestem faktycznie zagrozony,
    > bo prowadze kantor, komis, whatever i bylo juz na mnie 5 napadow.

    Owszem. Dzięki Bogu.

    > Po zabojstwie raczej trudno sie bronic. No moze straszyc mozna.
    > Napadniety bylem raz, okradziny pare razy,

    I ile razy byłeś świadom że właśnie cię okradają (czyli miałeś szansę
    zareagować).

    > nie interesuja mnie
    > statystyki, tylko to, zeby zlodziej wlamujacy sie do mojego domu, czy
    > samochodu mial stres, czy przypadkiem to nie jest ostatni wlam w jego
    > tragicznie zakonczonym zywocie.

    I w zamian chcesz mieć stres czy ten "miły nocny gość" zabezpieczy się przed
    zakończeniem swego żywota i zakończy twój. W przeciwieństwie do Ciebie on
    nie jest obudzony w środku nocy tylko przytomny i z góry przygotowany na
    ewentualność że możesz się próbować bronić.

    > Z kolei ja nie chcialbym miec stresu, ze
    > jesli takiego ubije, to bede ciagany po sadach, no bo przeciez ten mily
    > mlody czlowiek przyszedl sol pozyczyc... o 3 w nocy, a ten lom to
    > wlasnie znalazl i chcial do skupu zlomu zaniesc.

    Z 12g ołowiu w czaszcze podarowanymi przez owego nocnego gościa zdecydowanie
    po sądach nie będziesz ciągany. Co najwyżej po prosektoriach.

    > Bardzo pocieszajace, co prawda Policja nie przyjedzie, albo przyjedzie
    > jak akurat ten jedyny radiowoz i jedyna zaloga bedzie mogla (Piaseczno
    > i okolice po 22), no ale za to sluzba zdrowia dziala 10 razy gorzej.

    Nonsens.

    > Super.

    Przejedź się na wycieczkę do któregoś z korwinistycznych rajów. Zobaczysz
    jak fajnie :)

    > Jak sie ktos wkurzy i bedzie chcial wymierzyc sprawiedliwosc, to raczej
    > nie ma znaczenia stan portfela ani wymierzajacego sprawiedliwosc, ani
    > winnego.

    ROTFL!

    Stan portwela będzie się przekładał na stan osobowy prywatnej grupy
    zbrojnej. Bogatego stać na ochroniarzy.

    > Bledny wniosek, to dowiodzi jedynie, ze ludzie kompletnie nie ufaja
    > wymiarowi sprawiedliwosci i stad ta "tesknota" za prostszymi
    > rozwiazaniami. Ja nie znam nikogo i sam nie jestem zwolennikiem
    > samosadow, ale to niestety staje sie koniecznoscia.

    Nonsens.

    Tak przy okazji: w USA jest mniej więcej tyle sztuk broni ile obywateli (to
    nie znaczy że wszyscy broń posiadają tylko, że wielu ma po kilka sztuk). W
    USA dość "modne" są masowe mordy dokonywane przez tzw. szaleńców. PRzy
    takiej liczbie uzbrojonych obywateli tacy szaleńcy powinni być przynajmniej
    od czasu do czasu przez owych uzbrojonych obywateli powstrzymywani (zanim
    zrobi to policyjny SWAT). Zgadnij, ile razy obywatelsko powstrzymano takiego
    "wesołka"...

    odpowiedź jest prosta: 0 (słownie zero) razy.

    > Nikt by o tym nie
    > myslal, gdyby w 2 milionowym miasteczku Policja pojawiala sie po kilku
    > min. od zgloszenia, gdyby sad rozpatrywal prosta sprawe na 1-2
    > rozprawach, a winny siedzial w wiezieniu.

    Najpierw musisz winę udowodnić.

    I zmartwię cię. Proste sprawy są załatwiana na 1-2 rozprawach. Ale nie
    wszystkie są proste.

    pzdr
    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity"