  • 121. Data: 2013-04-06 22:16:41
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 22:00, masti pisze:

    > a jaki to ma związek z tematem wątku?

    Ma. Wyrywanie chwastów.

    > nadal nie odróżniasz samoobrony od
    > samosądu.

    Ziew...
    Ma wspólny mianownik. Za oba można kiwać.

    > Poza tym jak napisałem, mi się to nie zdarza. może po prostu
    > wiem jak radzić sobie z ludźmi i nie doprowadzać do takich sytuacji? Bo w
    > to, że ktoś tak po prostu podszedł do Ciebie i Cię znieważył i opluł to
    > nie uwierzę.

    Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie
    wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?
    To co tu robisz w tym temacie jak bladego pojęcia nie masz co się na
    ulicach i dzielnicach dzieje?

    Zadałem proste przekładowe jak dla Ciebie pytanie. Możesz odpowiedzieć?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 122. Data: 2013-04-06 22:21:12
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Bo w
    > to, że ktoś tak po prostu podszedł do Ciebie i Cię znieważył i opluł to
    > nie uwierzę.

    Widac, ze zycia nie znasz. Ile ty masz lat ? :)

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200
    91104/BIALYSTOK/472725264

    http://www.mmwarszawa.pl/363935/2011/3/19/trzech-nas
    tolatkow-pobilo-i-oplulo-kierowce-autobusu-chlopcy-m
    ieli-przy-sobie-amfetamine?category=news

    http://zw.pl/zaatakowal-bez-powodu-srubokretem/

    sz.

  • 123. Data: 2013-04-06 22:28:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 15:57, m4rkiz pisze:
    > a gdyby kopnal bardziej nieszczesliwie i mu uszkodzil kregoslup -
    > wyslal na wozek to do konca zycia placilby mu rente...

    Odpowiem Ci po chłopsku, bo to co tu czytam, te wypociny tych kilku
    prawych i sprawiedliwych którzy zjedli zęby na uczciwym, skutecznym
    polskim wymiarze sprawiedliwości,to mnie się flaki przewracają. Potrafią
    tylko jedni tacy moralizować a drudzy biadolić jakie to złodziejstwo
    panuje. Kołpaki ukradli, lusterka, felgi alu, radio, rower z pod sklepu
    zapięty na pięć blokad. A policja gówno robi. Nawet nie zgłaszam tego
    bie wiem że to nic nie da. A jak zgłosi taki jeden z drugim kradzież, to
    oskarżają go i obwiniają że prowokuje złodzieja LOL

    Odpowiedz. "Huj mu w dupę" Takie ryzyko podejmuje w tej działalności.
    A jak by ten co go kopnął nie zrobił tego, tylko złapał go za szmaty, a
    ten w panice odruchowo wsadził mu kose w brzuch? To co? Tez by płacił
    rentę rodzinie?

    A renty by mu nie płacił, bo "bójka która trwała wcześniej" skończyła
    się gdy przybiegli. A ten jeden został i wisiał na drzwiach. Są
    świadkowie.
    Powinno być uchwalone że za kradzież nie więzienie i życie na koszt
    podatnika, obcinanie palców. Może nie za pierwszym przewinieniem,
    za trzecim, by nie był bez szans. Nie martwił byś się o np. pozostawiony
    rower pod sklepem.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 124. Data: 2013-04-06 22:30:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    tak na oko to 2 razy więcej od Ciebie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2013-04-06 22:31:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:16:41 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Ma. Wyrywanie chwastów.

    i Twoje miejsce jest tam gdzie wyrywacza

    > Ziew...
    > Ma wspólny mianownik. Za oba można kiwać.

    A po polsku?

    > Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie
    > wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?

    umiesz czytać? tak. Robię te rzeczy. I to czasem w miejscach powszechnie
    uważanych za niebezpieczne.

    > To co tu robisz w tym temacie jak bladego pojęcia nie masz co się na
    > ulicach i dzielnicach dzieje?

    serdeczenie Ci współczuje jak mieszkasz z żulerką

    > Zadałem proste przekładowe jak dla Ciebie pytanie. Możesz odpowiedzieć?

    odpowiedziałem Ci

  • 126. Data: 2013-04-06 22:33:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 19:10, Krzysztof 45 wrote:

    > Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż
    > Miejską?

    Ktoś kto będzie próbował cię znieważyć albo opluć nie brzmi jak ktoś
    honorowy który "pójdzie na solo", więc albo będziesz miał przeciw sobie
    kilku gnojków, albo pakera/gościa z kosą czy czymś takim. Więc jestem
    coś dziwnie pewien, że nie dasz w ryja tylko spuścisz głowę i pójdziesz
    dalej. No chyba, że to będzie jakiś żałosny knypek, ale wtedy dając w
    ryja ryzykujesz sprawę o pobicie.

    Z drugiej strony wezwanie straży miejskiej daje możliwość załatwienia
    sprawy "prawidłowo" a jeżeli 'przypadkowo' sprowokuje gnojka do ataku
    lub ucieczki to kryje twoją dupę.

    Michoo

  • 127. Data: 2013-04-06 22:36:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 22:12, Michoo pisze:
    > To jak to się kurna dzieje, ze od przemian ustrojowych w 90
    > przestępczość spada, właściwie nie ma strzelanin czy egzekucji na
    > ulicach, w lokalach? Nie słychać o coraz to nowych porwaniach dla
    > okupu?
    >
    > To wszystko przez coraz gorszą pracę policji, nie?
    Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz i jakie programy TV oglądasz. Przenieś się
    do Polski do wrocka, powychodzisz trochę z domu i pospacerujesz
    wieczorową porą, to zmienisz zdanie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 128. Data: 2013-04-06 22:40:28
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 22:21, szufela wrote:

> [...]
    >

    > http://www.mmwarszawa.pl/363935/2011/3/19/trzech-nas
    tolatkow-pobilo-i-oplulo-kierowce-autobusu-chlopcy-m
    ieli-przy-sobie-amfetamine?category=news

    2009, 2011 i 1013 rok. Fascynujące, naprawdę. Jeżeli to jest dla ciebie
    dowód na to, jak to jest niebezpiecznie to współczuję oderwania od
    rzeczywistości.

    Michoo

  • 129. Data: 2013-04-06 22:44:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 22:28, Krzysztof 45 wrote:
    > A policja gówno robi.
    > Nawet nie zgłaszam tego
    > bie wiem że to nic nie da.

    Kwintesencja.

> [...]
    > podatnika, obcinanie palców. Może nie za pierwszym przewinieniem,
    > za trzecim, by nie był bez szans. Nie martwił byś się o np. pozostawiony

    W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł,
    prawda?

    Michoo

  • 130. Data: 2013-04-06 22:50:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 06 Apr 2013 19:32:53 +0200, Krzysztof 45

    > Następny wertuje pamięć. To przykład. Co byś zrobił?

    W przeciwieństwie do ciebie nie brudzibym sobie rąk gównem. Gówna się nie
    tyka, tylko się je omija.

    --
    Pozdor Myjk