  • 11. Data: 2011-12-19 17:50:10
    Temat: Re: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Użytkownik "Barnaba"
    Witam,

    Kiedyś coś pisałem [...] Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do
    B,
    wystarczy 10-20KM.
    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

    *** Rewelacja.

    A co do małych pojemności, to robie rocznie 2-3kkm WSKą z 62 roku i jpońskie
    litry sie nie umywają.. ;-)

    Zupełnie inne odczucia, na korzyść wiatropędów.. - pewnie wiesz o czym
    mówię ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 12. Data: 2011-12-19 19:11:40
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-12-18 23:25, Barnaba pisze:
    > Witam,
    >
    > Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    > w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na Hondzie
    > 160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
    > wystarczy 10-20KM.
    >
    > http://youtu.be/Mj04zsGq3JU

    3 słowa:

    PIĘKNE, GRATULUJE, ZAZDROSZCZĘ :)

    --
    _______
    Songoku

  • 13. Data: 2011-12-19 19:18:13
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    > 3 słowa:
    >
    > PIĘKNE, GRATULUJE, ZAZDROSZCZĘ :)
    > _______
    > Songoku

    *** Szkoda, ze nie można kliknąc "lubię to" ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 14. Data: 2011-12-19 19:57:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > 160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,

    Tragedia !

    Jezdziliscie bez rekawic, w tanich kaskach, w jeansach i w
    miemotocyklowych butach. Do tego bez podgrzewanych manetek, bez
    kamizelek odblaskowych, nie jebneliscie zadnej wietnamskiej suchej babki
    i wyprzedzaliscie w sposob karygodny. Jestescie absolutnie
    nieodpowiedzialni i na pewno byliscie pijani lub pod wplywem narkotykow.

    Dlatego tez mi sie podobalo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2011-12-19 20:00:49
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    **** Dupy, nie motocykliści, sama lanserka..

  • 16. Data: 2011-12-19 20:17:15
    Temat: Re: P??nocny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-12-19 20:18, Artek pisze:

    > *** Szkoda, ze nie mo?na klikn?c "lubi? to" ;-)
    >
    > Pzdr.
    > Art.

    eeee nie mam fejsbuka :-P

    aa to zaraz, czy ja istnieje?

    --
    _______
    Songoku

  • 17. Data: 2011-12-19 20:26:37
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    > eeee nie mam fejsbuka :-P
    >
    > aa to zaraz, czy ja istnieje?

    *** Musisz się upewnić na FB lub NK ;-)

  • 18. Data: 2011-12-20 10:44:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 10:56, Barnaba pisze:

    > To tak na szybko :)

    Dzięki. Się mi podobuje.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2011-12-20 10:57:22
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Barnaba <p...@g...com> napisał(a):

    > http://youtu.be/Mj04zsGq3JU

    GRATULACJE! Swietnie sie oglada!

    PS - tylko nie wiem czemu na poczatku ubzduralem sobie ze to wyprawa do
    _Korei_ Polnocnej (chyba przez ta mase info o Kim Dzong Il / Un * niepotrzebne
    skreslic)
    Wiec sie zastanawialem przez chwile jak Wam sie udalo tam wjechac :)

    Radarro i VFR

  • 20. Data: 2011-12-20 13:10:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 10:18, AZ pisze:

    > Tak.

    Etam. O degustibusach nie ma co dysputandować, może po prostu to jeszcze
    nie ten etap w Twoim życiu albo nie poczujesz tego nigdy. Coś jak z H-D.