  • Data: 2011-12-19 19:57:28
    Temat: Re: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 23:25, Barnaba pisze:
    > Witam,
    >
    > Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    > w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na Hondzie
    > 160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
    > wystarczy 10-20KM.
    >
    > http://youtu.be/Mj04zsGq3JU
    >
    > Miłego oglądania!

    Tragedia !

    Jezdziliscie bez rekawic, w tanich kaskach, w jeansach i w
    miemotocyklowych butach. Do tego bez podgrzewanych manetek, bez
    kamizelek odblaskowych, nie jebneliscie zadnej wietnamskiej suchej babki
    i wyprzedzaliscie w sposob karygodny. Jestescie absolutnie
    nieodpowiedzialni i na pewno byliscie pijani lub pod wplywem narkotykow.

    Dlatego tez mi sie podobalo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!