    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Date: Mon, 21 Nov 2011 23:09:33 +0100

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>

    > Tylko czy dotyczy to również anonimowych klientów? Przeniesienie numeru
    > może wymaga jakiś operacji, podpisów itd. Jak nie wiadomo kto jest kto
    > bez rejestracji to może operator nie ma wymogu przyjęcia zlecenia.

    Ale co z tego ? Przecież ja ten numer zarejestrowałem tylko by to zrobić
    musiałem najpierw zapłacić 5zł za usługi, z których wcale nie zamierzałem
    korzystać. I te środki nadal tam są bo nie płaciłem za rejestrację. Więc
    mówię, że wyłudzili.

    > Idę teraz do Plusa i mówię że chcę przenieść numer 602345678 z ery i
    > co Era ma go tak wydać na życzenie Plusa? A ten przyjąć za oświadczeniem?
    > No wybacz :)

    A niby jak robi to po mojej dyspozycji ? Przyjmujący numer dostał moje
    pełnomocnictwo.

    > Przeniesienie nadal pozostaje bezpłatne, rejestracja również - wymaga
    > tylko
    > dodatniego salda. IMO wszystko się zgadza.

    Rety, jeśli wymaga dodatniego salda a środki te nie słuzą rejestracji czy
    przeniesieniu to wymuszono albo wyłudzono zapłatę za nie ode mnie. Gdybym
    ich potrzebował do rejestracji lub przeniesienia to by ich już nie było.
    Równie dobrze mogli zażądać wpłaty 10 tysięcy złotych...