  • 21. Data: 2010-09-21 20:15:29
    Temat: Re: Policja szuka sponsora
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    ?>> Technika techniką, ale w POlsce radary wszelakiej maści służą w 99%

    Niestety tutaj nasza "Kambodza" nie jest jedyna, np w UK wielokrotne badania
    udowodnily, ze radary nie wplywaja na poprawe bezpieczenstwa a pomimo to
    dalej sa.

    --
    pozdr

  • 22. Data: 2010-09-21 22:13:35
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Arek (G) nadaje:
    > Chodzi mi o to wyliczenie drogi hamowania co do centymetra. Nie
    > potrafię sobie tego wyobrazić.

    Pewnie chodzi o modny ostatnio skanning laserowy i tzw. "chmurę
    punktów". Faktycznie, układ pojazdów PO zdarzeniu i przeparkowaniu tak
    by nie blokowały jezdni, bedzie zamierzony z dokładnością ok. 3 mm.
    Symulacja sytuacji sprzed wypadku to już radosna fantazja grafika
    komputerowego.

  • 23. Data: 2010-09-21 22:27:50
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Od 3 lat nie używam CB, w tym czasie zrobiłem 150 tys km po Polsce i nie
    dostałem mandatu. Wystarczy trzymać sie zasady max + 15 do 20 km/h.
    No ale jak widuje mistrzów w zabudowanym 130 km/h to się nie dziwie że
    potem jęki na grupie jaka to niesprawiedliwość społeczna ich spotkał.
    W Niemczech za taki wybryk traci się prawko
    monse1

  • 24. Data: 2010-09-22 10:11:09
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 11:15, Cavallino pisze:

    > Nie - kupuje cb i/lub ar.

    A jak CB chroni przed FR?

    A.

  • 25. Data: 2010-09-22 10:14:40
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 22:27, monse1 pisze:
    > Od 3 lat nie używam CB, w tym czasie zrobiłem 150 tys km po Polsce i nie
    > dostałem mandatu. Wystarczy trzymać sie zasady max + 15 do 20 km/h.

    Nie działa w zagłębiach FR, gdzie FR jest głównym źródłem dochodu gminy.
    Tam za + 20km/h, masz już 300PLN + 4 punkty. Licząc, że coś takiego stoi
    prawie co 100m. Możesz w jednym terenie zabudowanym, który ciągnie się
    kilkanaście kilometrów, stracić PJ:)

    A.

  • 26. Data: 2010-09-22 10:20:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A jak CB chroni przed FR?

    "Mobilki, uwazajcie, ten golebnik na xxx jest aktywny"
    Przed tym jednak najlepiej chroni nawigacja z POI, tez legalna, z mapa w
    cenie CB, albo jak kto woli - mandatu za +50.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2010-09-22 15:12:05
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-22 10:20, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > "Mobilki, uwazajcie, ten golebnik na xxx jest aktywny"
    > Przed tym jednak najlepiej chroni nawigacja z POI, tez legalna, z mapa w
    > cenie CB, albo jak kto woli - mandatu za +50.

    To działa w sytuacji gdy masz jeden FR na kilkanaście kilometrów i to w
    dodatku pełny. A co w sytuacji gdy masz FR na FR i co drugi jest pełen?
    Jedyna opcja to jazda zgodnie z ograniczeniami, wydatek na CB raczej
    zbędny.

    A.

  • 28. Data: 2010-09-22 20:54:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-22 10:14, Arek (G) pisze:

> [...]
    > Tam za + 20km/h, masz już 300PLN + 4 punkty. Licząc, że coś takiego stoi
    > prawie co 100m. Możesz w jednym terenie zabudowanym, który ciągnie się

    A to nie jest tak że skoro miał przekroczenie prędkości udokumentowane z
    kilku ujęć to jest to jedno wykroczenie? W sensie jak będzie nagrany na
    wideo rejestratorze, że przeleciał cały zabudowany z prędkością +25,
    +30, to dostanie jeden mandat za +30... Owszem na FR będą to np.
    3zdjęcia, ale jak to ma się w praktyce?
    Na filmie masz circa 24zdjęcia na 1s ;)
    Zebrał ktoś takiego Hat Trick-a? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 29. Data: 2010-09-23 12:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w

> [...]
    > i to w dodatku pełny. A co w sytuacji gdy masz FR na FR i co
    > drugi jest pełen? Jedyna opcja to jazda zgodnie z ograniczeniami,

    Albo pare pomyslow typu aktywny jammer, backflash, albo obrotowe
    tablice.
    Lub samochod zarejestrowany np na Wegrzech :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-09-23 13:02:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]
    > cały zabudowany z prędkością +25, +30, to dostanie jeden mandat
    > za +30... Owszem na FR będą to np. 3zdjęcia, ale jak to ma się w

    W praktyce 3 zdjecia z roznych miejsc to beda trzy mandaty :-)

    A wykroczenie moze i faktycznie bylo jedno.
    W przypadku VR moze i skonczy sie na jednym mandacie .. choc z tego
    co pokazuja to tacy kierowcy maja tendencje do znacznie czestszych
    wykroczen.
    Wystarczy kawalek za takim pojechac i sie uzbiera dluzsza lista :-)

    J.