  • 11. Data: 2010-09-21 11:15:47
    Temat: Re: Policja szuka sponsora
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i79sh7$v9o$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
    >
    > No ale wiesz - kierowca pare razy zlapany, chocby na autostradzie, potem i
    > przez wioske jedzie wolniej :-)

    Nie - kupuje cb i/lub ar.

  • 12. Data: 2010-09-21 11:25:39
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <> napisał w wiadomości ...

    > Zalezy czy sie da latwo skasowac zdjecia czy nie :-)
    >
    > Bo ktos zawsze moze sprawdzic urzadzenie i sie spytac gdzie te mandaty :-)

    widzisz: nawet prymitywna ameba wie, że żeby żyć trzeba się podzielić... :)
    :) :)
    a co dopiero nasza dzielna "służba" służąca społeczeństwu :)

  • 13. Data: 2010-09-21 13:08:41
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No ale wiesz - kierowca pare razy zlapany, chocby na autostradzie, potem i
    > przez wioske jedzie wolniej :-)

    Chyba jednak naprawde ciezko jest stracic prawko za punkty. Nie jestem
    niedzielnym - robie okolo 15-20 tys na rok i przez 8 lat posiadania prawka
    dostalem 3 mandaty za predkosc (a rzadko jezdze 50 w zabudowanym).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 14. Data: 2010-09-21 13:21:29
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niedzielnym - robie okolo 15-20 tys na rok i przez 8 lat posiadania prawka
    > dostalem 3 mandaty za predkosc (a rzadko jezdze 50 w zabudowanym).

    Mam podobny wynik (3 za prędkość na 10 lat), ale jakoś na wiosnę tego roku
    załapałem dwa mandaty (w sumie 12 punktów) w ciągu trzech tygodni. Stan
    punktowy wynosił 18. Trzeci raz oznaczał by już utratę prawka, więc
    zainwestowałem w swoje bezpieczeństwo kupując CB radio. Od tej pory pełen
    luz i nawet większość punktów się już skasowała.

  • 15. Data: 2010-09-21 13:55:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-21, Dysiek <b...@b...pl> wrote:

    > Chyba jednak naprawde ciezko jest stracic prawko za punkty. Nie jestem
    > niedzielnym - robie okolo 15-20 tys na rok i przez 8 lat posiadania prawka
    > dostalem 3 mandaty za predkosc (a rzadko jezdze 50 w zabudowanym).

    Wystarczy trzy dni z rzędu mieć pecha.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-09-21 13:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem niedzielnym - robie okolo 15-20 tys na rok i przez 8 lat
    > posiadania prawka dostalem 3 mandaty za predkosc (a rzadko jezdze

    Z drugiej strony mozna miec pecha i nawet jedno spotkanie z video
    wystarczy :-)

    Tak czy inaczej - majac 10 pkt na koncie bedziesz bardziej uwazal
    na znaki, a majac 20 to juz prawie przestrzegal :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-09-21 14:13:08
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Tak czy inaczej - majac 10 pkt na koncie bedziesz bardziej uwazal na
    > znaki, a majac 20 to juz prawie przestrzegal :-)

    Ale nasze prawo jest przygotowane na taką okoliczność. Po uiszczeniu
    kolejnej opłaty (i poświęceniu kilku godzin wolnego czasu) można zdjąc
    trochę punktów z konta. Nie można przecież eliminować z gry tak dobrych
    płatników.
    Paweł

  • 18. Data: 2010-09-21 14:50:41
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-21 14:13, PaweL pisze:

> [...]
    > kolejnej opłaty (i poświęceniu kilku godzin wolnego czasu) można zdjąc
    > trochę punktów z konta. Nie można przecież eliminować z gry tak dobrych

    Raz na pół roku. Potem trzeba uważać.

  • 19. Data: 2010-09-21 15:24:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale nasze prawo jest przygotowane na taką okoliczność. Po uiszczeniu
    > kolejnej opłaty (i poświęceniu kilku godzin wolnego czasu) można zdjąc
    > trochę punktów z konta.

    tak, ale musisz to zrobic, zanim ustrzelisz maxa, czyli jak ci sie nazbiera
    np 15, to na dobra sprawe juz powinienes zaczac o tym myslec, bo wystarczy
    dobra predkosc, dostajesz 10 i prawko robi papa

  • 20. Data: 2010-09-21 17:32:31
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 10:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    olicja_testuje_radar_laserowy__Kto_zostanie_sponsore
    m_.html

    > Wyliczyc co do centymetra latwo, trudniej podac dokladnosc wyliczenia :-)
    > Byc moze wykorzystuja dalmierz laserowy.
    >

    > Co prawda latwo wyliczyc jak sa jakies slady - abs nie zostawia :-)

    No właśnie o to mi chodzi.

    A.