  • 51. Data: 2010-04-01 00:25:35
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości news:

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle.

    A Ty czegoś innego się spodziewasz po polucji polskiej?
    Wyluzuj i kup antyradar na takie kwiatki.

  • 52. Data: 2010-04-01 00:26:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >czytając Twoje wypociny odnoszę wrażenie że powinni skierować Cię na
    >ponowny egzamin na prawo jazdy

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 53. Data: 2010-04-01 00:28:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć i ich twórczo interpretować,

    Nie w tym kraju.

  • 54. Data: 2010-04-01 00:57:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    The_EaGle wrote:

    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    > jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
    > ruch...
    >
    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia. Dodam że
    > nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł za
    > przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Trafiłeś na złośliwe miśki, nie ma się czym martwić.

    --
    cokolwiek

  • 55. Data: 2010-04-01 02:45:04
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    plonka mu kurwa plonka... niech sie krew poleje!

    :)

    --
    Picasso

  • 56. Data: 2010-04-01 02:54:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba. Czemu?
    > Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć

    Widać, że ochoczo wcielasz tę zasadę w życie. Tylko gdzie znalazłeś znaki
    dotyczące usenetu?

    --
    cokolwiek

  • 57. Data: 2010-04-01 03:05:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    tadek wrote:

    > czytając Twoje wypociny odnoszę wrażenie że powinni skierować Cię na
    > ponowny egzamin na prawo jazdy

    A Ciebie na badanie psychotechniczne, z naciskiem na pierwszy człon jego
    nazwy.

    --
    cokolwiek

  • 58. Data: 2010-04-01 03:07:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Ale o so chodzi. Przekroczyłeś? Przekroczyłeś. Jest to usługa płatna?
    > Jest, bo w tamtym miejscu w bezpłatnym pakiecie jest maksymalnie 90.
    > Dostałeś należne 2 punkty za krnąbrność? Dostałeś. Wszystko jest w
    > najlepszym porządku. Tak ma być. Jak Cie nie stać na płatne usługi
    > związane ze zbyt szybkim jeżdżeniem to możesz jeździć wolniej. Na
    > przykład na dziewięćdziesiątce możesz jechać osiemdziesiąt. Widzisz
    > jakiś problem żeby jechać 80 jak na znaku jest 90? Ja nie widzę.

    Ty tak poważnie czy po prostu usenetujesz imprezując?

    > Ty się
    > ciesz że na razie nie obowiązuje nowa ustawa o prawie drogowym. Ta z
    > mandatami wystawianymi przez automat. Przeciętnie co 2,5 kilometra
    > będzie coś do mierzenia prędkości. Na 100 kilometrach by Cie namierzyli
    > 40 razy. Za każdym razem z 200 złotych. Osiem tysięcy złociszy to czyni,
    > oczywiście bez punktów. Ty się chłopie już teraz ucz jeździć wolniej.
    > Jak wprowadzą to żarty się skończą.

    To prawda, będzie trzeba w końcu kupić ten antyradar...

    --
    cokolwiek

  • 59. Data: 2010-04-01 03:08:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    The_EaGle wrote:

    > Może źle się wyraziłem. Sprawę widzę nieco szerzej niż z pozycji
    > policjant-zatrzymany. Mianowicie, kiedy policja karze za każde choćby
    > drobne załamanie prawa które praktycznie w wielu przypadkach nie da się
    > nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie
    > państwo nazywa się policyjnym.

    Z nim nie pogadasz. Dla Artura przepisy, choćby najgłupsze są jak
    narkotyk i uzasadniają swe istnienie same przez się.

    --
    cokolwiek

  • 60. Data: 2010-04-01 08:19:39
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że jechał
    > 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały ruch...

    Napisz dokładnie w którym miejscu jeśli możesz.

    > Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
    > Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł
    > za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

    Na wylocie z/do Warszawy na dk2 polują często, ludzie już się przyzwyczaili.
    Stąd "przetrzebione łowisko" i biorą się za drobnicę :)