  • 41. Data: 2010-03-31 22:47:02
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    tadek pisze:

    > czytając Twoje wypociny odnoszę wrażenie że powinni skierować Cię na
    > ponowny egzamin na prawo jazdy

    Tadziu nie pitol...jak nie masz nic do powiedzenia.

  • 42. Data: 2010-03-31 22:51:08
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    kogutek pisze:

    > Ale o so chodzi. Przekroczyłeś? Przekroczyłeś. Jest to usługa płatna? Jest, bo w
    > tamtym miejscu w bezpłatnym pakiecie jest maksymalnie 90. Dostałeś należne 2
    > punkty za krnąbrność? Dostałeś. Wszystko jest w najlepszym porządku. Tak ma być.
    > Jak Cie nie stać na płatne usługi związane ze zbyt szybkim jeżdżeniem to możesz
    > jeździć wolniej.

    Ty jak zwykle nic nie zrozumiałeś. Nie chodzi o kase ale o fakt
    zatrzymania za coś co było _bezpieczne_ choć niezgodne z prawem.

    > Na przykład na dziewięćdziesiątce możesz jechać osiemdziesiąt.
    > Widzisz jakiś problem żeby jechać 80 jak na znaku jest 90? Ja nie widzę. Ty się
    > ciesz że na razie nie obowiązuje nowa ustawa o prawie drogowym. Ta z mandatami
    > wystawianymi przez automat.

    Mówisz o ustawie która nie jest zgodna z konstytucją? :>

    > Przeciętnie co 2,5 kilometra będzie coś do mierzenia
    > prędkości.

    Pewnie Tadek z Kogutkiem...z suszarką ;)

    > Na 100 kilometrach by Cie namierzyli 40 razy. Za każdym razem z 200
    > złotych. Osiem tysięcy złociszy to czyni, oczywiście bez punktów. Ty się chłopie
    > już teraz ucz jeździć wolniej. Jak wprowadzą to żarty się skończą. Tolerancja
    > rejestratora 5%. Przy ograniczeniu do 90 za 100 jest już opłata. A przy 50 za
    > 56. I w dupie maszyna będzie miała tłumaczenie ze w samochodzie licznik też ma
    > jakąś tolerancję.

    Ojej ojej ojej i wiesz co jeszcze będzie?

    Na koniec obudzisz sie spocony.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 43. Data: 2010-03-31 22:57:00
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    cranky pisze:

    > Były dwa przypadki jakie pamiętam. Jeden- orzeczenie że znak obowiązuje
    > mimo że facet wjechał na droge 50 metrów za nim (zakaz zawracania bodajże),
    > a drugi kiedy ze znaku został tylko kij - sędzia stwierdził że znaki
    > obowiązują niezależnie od ich stanu, więc kierowca je złamał. Poszukam
    > linku i zamieszczę.

    Zastanów sie w ogolę co ty piszesz. To że jakiś sędzia w co wątpię ale
    możliwe orzekł taką durnotę to nie znaczy że ktoś nie mógł się od tego
    idiotyzmu odwoływać. Może to było za czasów kolegiów kiedy to zamiast
    sędziego siedział to jakiś ledwo przyuczony asesor ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 44. Data: 2010-03-31 23:15:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    The_EaGle pisze:

    > Może źle się wyraziłem. Sprawę widzę nieco szerzej niż z pozycji
    > policjant-zatrzymany. Mianowicie, kiedy policja karze za każde choćby
    > drobne załamanie prawa które praktycznie w wielu przypadkach nie da się
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > państwo nazywa się policyjnym.

    Wiesz, te Twoje "szersze dywagacje" niczego nie wnoszą w zakresie
    Twojego stwierdzenia o śmieszności takich działań i możesz sobie
    tworzyć dowolną rzeczywistość na okoliczność swych mętnych tłumaczeń.
    Jechałeś 108 na 90 i twierdzisz, że jest to "drobne załamanie prawa
    które praktycznie w wielu przypadkach nie da się nie łamać"? No
    fakt, może Ci się pedał gazu zablokował? Teraz to modne ;)

    > Nie miałbym żadnych uwag gdybym dostał te 100zł w terenie zabudowanym
    > tam jadąc o 18km/h więcej faktycznie sporo to zmienia w kwestii drogi
    > hamowania i zabicia bądź nie ewentualnego przechodnia. Natomiast w
    > trasie po między zadupiem a wygwizdowem dolnym gdzie jak okiem sięgnąc
    > pola takie zachowanie policji jest DZIWNE.

    Ponieważ tak Tobie się wydaje? Dla mnie nie jest niczym dziwnym
    i mam pełną świadomość, że przekraczając prędkość dopuszczalną
    w dowolnym terenie, narażam się na możliwość namierzenia
    i stosownego mandatu. Tym bardziej, że w tym terenie w ogóle nie
    ma dyskusji w zakresie przekroczenia prędkości - ograniczenie
    administracyjne. Nie mogłeś się pomylić, nie mogłeś nie zauważyć itd.

    > Prawo mają, mnie raczej chodzi jak z tego prawa korzystają.

    Normalnie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 45. Data: 2010-03-31 23:37:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 22:40:47 +0200, The_EaGle wrote:
> [...]
    >drobne załamanie prawa które praktycznie w wielu przypadkach nie da się
    >nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie

    Mieszkancy NY popieraja panstwo policyjne :-)

    J.

  • 46. Data: 2010-03-31 23:38:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bosskg" hp0b1c$8dg$...@b...bmj.net.pl

    > Drogówka miała ustawiony fotoradar a 300m dalej stali w zatoczce i łapali...

    > 100 w plecy.

    Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
    W lipcu odzyskasz stówkę pomniejszoną o kilka złotych. :)
    Zrobisz dobry uczynek -- WBK idzie pod młotek. :)

    Weź ze sobą żonę, teściów, rodziców, rodzeństwo...
    A następnie, jednym tałzenem (stale tym samym) obskocz
    wszystkie konta -- będziesz miał z tego wielokrotność
    tej stówki. :) Przyda się akurat na kilka tysięcy km... :)

    Mając kartę kredytową Citi, obskoczysz to wszystko
    tymi pieniędzmi, które byś wydał na stałe opłaty
    (mieszkanie, elektryczność, telefony), gdybyś
    nie miał karty.

    Kiedyś WBK był hojniejszy -- dawał 50 złotych
    za założenie konta i wpłacenie tam 1000 złotych,
    a te 1000 złotych można było sobie przelać
    bezprocentowo z jego własnej karty za 3 złote...
    A za założenie tej karty tez dawał 50 złotych. :)
    W sumie 100 złotych i pieniądze na przelewanie. :)

    Teraz daje 100 złotych bez pieniędzy na przelewanie,
    ale za to nie trzeba tych pieniędzy (1000 złotych)
    trzymać zbyt długo. :) Ślamazara przeleje po 1 dniu,
    natomiast obrotny i pracowity uwinie się ze wszystkim
    w jednym dniu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2010-03-31 23:41:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 23:38:44 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
    (...)

    Żenada.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2010-03-31 23:50:29
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Jeżeli znak stoi zupełnie bez sensu albo malowanie na drodze jest
    > całkowicie od czapy to jak najbardziej jako obywatel państwa właśnie
    > obywatelskiego masz całkowite prawo go OLAC! Powołując się na nadrzędną
    > zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.
    > PRL kolego się już skończył a ty dalej ...
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Lenin też się skończył a wiecznie żywy. Za takie wykroczenie jak w wątku to w
    PRL niebieski by się przyjął, w przeliczeniu na dzisiejsze, w widełkach 30-50
    zyli. Wypróbuj na własnym żywym organizmie teorię jaką prezentujesz. A potem
    opisz ile mandatu i punktów dostałeś.

  • 49. Data: 2010-03-31 23:50:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 22:40:47 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >drobne załamanie prawa które praktycznie w wielu przypadkach nie da się
    >nie łamać to ta policja już przestaje służyć społeczeństwu a takie

    Masz Toyoyę z zacinającym się pedałem gazu?

    Wiesz, łamać przepisy to sobie możesz do woli, tak długo jak nie
    szkodzisz innym - twoja sprawa i tu się z tobą zgodzę. Tylko zachowaj
    resztki godności i nie zgrywaj ,,skrzywdzonego'' jak przyjdzie ci za
    to zapłacić.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 50. Data: 2010-04-01 00:03:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 22:35:15 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.
    >PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

    Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba.
    Czemu?
    Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć i ich twórczo interpretować,
    gdyż każdy mógłby je zinterpretować inaczej a wtedy jaki byłby sens
    ich stawiania? Znaki drogowe ,,działają'' dobrze tylko gdy jak leming
    robisz to co nakazują. Gdy podlegają interpretacji przez każdego
    kierującego, stają się niepotrzebne gdyż sytuacja steje się taka sama
    jak gdyby ich nie było.
    Osobną sprawą jest celowość i trafność ich umieszczenia (tu się
    zgodzę, że często u nas ustawione są od czapy), ale przoszę nie
    mieszaj dwóch bajek - jednej, stosowanie się do znaków, co jest
    pewnego rodzaju wskaźnikiem kultury kierowców, i drugiej sensowności
    ich stawiania, co odzwierciedla poziom kultury technicznej u zarządców
    dróg.
    --
    Grzegorz Krukowski