  • 11. Data: 2011-05-12 09:54:15
    Temat: Re: Polecany zestaw naprawczy do opon?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tylko, ze pozytywne opinie to tylko jakby producenci i ew. sprzedawcy
    > daja...

    Ja bym sie w spraye nie pakowal, wrzucisz go pod siedzenie i bedziesz
    jezdzil spokojny az nie zlapiesz niestandardowego kapcia gdzies na
    zadupiu a spray sie nie sprawdzi i zostaniesz w czarnej dupie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-05-12 09:54:49
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 12 May 2011 11:52:39 +0200) ktos podajacy sie za sowa
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > tylko, ze pozytywne opinie to tylko jakby producenci i ew. sprzedawcy
    > daja...

    Mi nie zadzialal na detkowej oponie i tyle moich doswiadczen w ten
    materii.

    Nie, ale moge Ci przedziurawic jakas :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2011-05-12 09:56:17
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:54, AZ pisze:

    > jezdzil spokojny az nie zlapiesz niestandardowego kapcia gdzies na
    > zadupiu a spray sie nie sprawdzi i zostaniesz w czarnej dupie ;-)

    najwazniejszy jest swiety spokoj :))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 14. Data: 2011-05-12 09:56:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:42, sowa pisze:

    > w tym w/w sa czy naboje...
    > poza tym ja waski jestem:) - 160/60

    Takie cos polecam do nadymania opon, mam, uzywam, dziala*.

    http://allegro.pl/kompresor-motocykl-12v-latki-naboj
    e-co-to-za-malo-i1603916292.html

    * - o ile melepeta nie proboje napompowac nim dziurawej detki ;)

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2011-05-12 09:57:00
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:54, Piotr Klimek pisze:

    > Nie, ale moge Ci przedziurawic jakas :)

    eeee nie...
    dziurawic gumy to sam umiem...
    od podstawowki :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 16. Data: 2011-05-12 10:01:06
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    > http://allegro.pl/kompresor-motocykl-12v-latki-naboj
    e-co-to-za-malo-i1603916292.html

    jaki fajniusi...
    i materacyk napompuje:) i letki tez jest;]

    > * - o ile melepeta nie proboje napompowac nim dziurawej detki ;)

    a dziurawa opone mozna?:PP
    bpmspanc

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 17. Data: 2011-05-12 10:02:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Takie cos polecam do nadymania opon, mam, uzywam, dziala*.
    >
    > http://allegro.pl/kompresor-motocykl-12v-latki-naboj
    e-co-to-za-malo-i1603916292.html

    O fajny, pod siedzenie powinien wlizc. Dzieki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-05-12 10:08:34
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 12:02, AZ pisze:

    e-co-to-za-malo-i1603916292.html

    > O fajny, pod siedzenie powinien wlizc. Dzieki.

    no...
    i pozostaje tylko zanabyc
    np:
    http://moto.allegro.pl/zestaw-do-naprawy-opon-bezdet
    kowych-i1598534115.html
    i kompresorek...
    troche drozej niz zestaw, ale...kompresor jest wielofunkcyjny i
    wielorazowy;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 19. Data: 2011-05-12 10:10:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    kowych-i1598534115.html
    > i kompresorek...
    > troche drozej niz zestaw, ale...kompresor jest wielofunkcyjny i

    Tu masz lepszy:
    http://www.moto-akcesoria.pl/zestaw-naprawczy-do-opo
    n,p,21853

    Bonusowo masz nozyk, za 40 PLN ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-05-12 10:19:19
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 12:10, AZ pisze:

    kowych-i1598534115.html

    > Tu masz lepszy:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/zestaw-naprawczy-do-opo
    n,p,21853

    > Bonusowo masz nozyk, za 40 PLN ;-)

    jak to bylo z tym niedowidzeniem?:))))

    w "moim" tez jest nozyk;]
    zwany obcinakiem - i to nawet chyba taki sam jak w moto-akcesoriach;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa