  • 11. Data: 2010-10-26 11:24:24
    Temat: Re: Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Doxent <d...@g...pl> napisał(a):

    > może nie nabywałem ale sporo tego trafiło w moje ręce przez klientów i
    > znajomych. Niestety ale tego typu sprzęt do najszybszych nie należy.
    Czasami
    > nawet strony obładowane flashem i javą potrafią skutecznie zniechęcić. Poza
    > tym dochodzi jeszcze zużycie energii takich leciwych P4 na poziomie ok 150W
    > w idle, wyeksploatowane wolne dyski IDE, często brak portów SATA itp,
    > nietypowe obudowy zasilaczy uniemożliwiają ich zastąpienie. Celowałbym
    > raczej w coś typowego z Core2Duo albo AMD X2 jeżeli już miałbym szukać
    > poleasingowych sprzętów. Czasami nawet złożenie komputera z nowych
    > najtańszych części bywa lepszym rozwiązaniem.

    Zakup takiego z dyskiem IDE i bez portów SATA, nie wchodziw grę. Dysk i tak
    wymienię na nowy. Tak samo wentylator.
    PP

  • 12. Data: 2010-10-26 12:29:34
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Doxent <d...@g...pl> napisał(a):
    >>
    > Zakup takiego z dyskiem IDE i bez portów SATA, nie wchodziw grę. Dysk i
    > tak
    > wymienię na nowy. Tak samo wentylator.

    w komputerach firmowych należy ostrożnie podchodzić do wymian to nie
    składak.

  • 13. Data: 2010-10-26 13:15:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 10:30, PL(N)umber_One pisze:
    > Witam
    > Rożważam zakup takiego PC, z powodów ekonomicznych celuję w grupę z Pentium 4.
    > Sporo ostatnio wystawiają m. in. HP 700X, IBM 51, Dell 280, Fujitsu Siemens.
    > Przychylam się raczej do HP bo wchodzi 4G pamięci, w pozostałe modele
    > przeważnie max 2G.

    Polecam ten sklep. Możesz nawet na raty sobie kupić.
    http://www.sck.pl/
    http://www.sck.pl/search/Komputery/?category=3,18

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-10-26 13:18:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 10:30, PL(N)umber_One pisze:
    > Czy firmy sprzedające taki sprzęt na Allego pojawiają się regularnie na
    > Warszawskiej Giełdzie Komputerowej ?

    Możesz zadać konkretemu sklepowi zapytanie na stronie Allegro i Ci
    powinni odpisać.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-10-26 13:24:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-26 12:11, Doxent pisze:

> [...]
    > poleasingowych sprzętów. Czasami nawet złożenie komputera z nowych
    > najtańszych części bywa lepszym rozwiązaniem.

    W takim razie przeciwieństwem tego co piszesz jest Compaq Presario -
    Pentium4!

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-10-26 13:35:05
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Roman <r...@S...pl> napisał(a):

    > w komputerach firmowych należy ostrożnie podchodzić do wymian to nie
    > składak.

    Poproszę o rozwinięcie zagadnienia.
    PP

  • 17. Data: 2010-10-26 13:48:59
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Poproszę o rozwinięcie zagadnienia.

    Hm... Niestandardowe chlodzenie, nietypowego rozmiaru
    zasilacze, inny rozklad napiec na standardowej (sic!) wtyczce
    ATX, hokus-pokus z napedami, dziwaczne BIOSy...

    Taaakie tam... ;)

    Pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 18. Data: 2010-10-26 13:56:04
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    W.P. pisze:

    > A co im dolega (bo parę "jakichś" GXów do znajomych poszło, ale chyba 260)?

    Padały kondensatory na płycie głównej.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 19. Data: 2010-10-26 14:00:45
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    W dniu 2010-10-26 15:48, Vituniu pisze:

    > Hm... Niestandardowe chlodzenie, nietypowego rozmiaru
    > zasilacze, inny rozklad napiec na standardowej (sic!) wtyczce
    > ATX, hokus-pokus z napedami, dziwaczne BIOSy...
    >
    > Taaakie tam... ;)

    dodaj : nie działające pamięci, mimo że trzmają specyfikację, brak
    wtyczek Molex/SATA, brak wtyczek do zasilenia grafiki, niestandardowa
    wysokość "śledzi" od kart.

    A to z tą wtyczką ATX to jest masakra, lecz prawdziwa... niestety :(

  • 20. Data: 2010-10-26 15:10:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Czeresniak" <d...@o...pl> wrote in message

    > Padały kondensatory na płycie głównej.

    nie w tych ktore mialem akurat, przynajmniej nie widzialem zadnych oznak
    zewnetrznych. Ale w SX 270 (small form factor) przelutowalem kolo 10 plyt.

    Pozdrawiam
    Kamil