  • 1. Data: 2002-07-31 23:29:42
    Temat: Polbox - znowu???
    Od: "Beata" <m...@o...pl (NO SPAM)>

    Witam,

    Od soboty czy piątku nie mogę ani wejść na żadną stronę polboxu, ani
    zrobić nic z pocztą - a tu wszędzie cisza (komunikaty i inne grupy) =>
    czy tylko ja tak mam, czy to kolejna `tygodniowa` awaria???

    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2002-08-01 06:44:34
    Temat: Re: Polbox - znowu???
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Beata" <m...@o...pl (NO SPAM)> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić nic z pocztą - a tu wszędzie cisza (komunikaty i inne grupy) =>
    > czy tylko ja tak mam, czy to kolejna `tygodniowa` awaria???

    Moze admin jezdzil do pracy rowerem przez poniatoszczaka i go rozjechalo...
    :)

    P/

  • 3. Data: 2002-08-01 12:31:23
    Od: "Tomek" <t...@...pl>

    A u mnie przestało działać przekierowanie poczty z domen w.pl i z.pl i też
    się zastanawiam, czy tylko u mnie .....

    Pozdrowienia
    tomek

  • 4. Data: 2002-08-01 19:08:18
    Od: "Mark" <t...@p...gazeta.pl>

    "Tomek" <t...@...pl> napisał(a) w wiadomości

    > A u mnie przestało działać przekierowanie poczty z domen w.pl i z.pl i też
    > się zastanawiam, czy tylko u mnie .....
    U mnie też nie działają aliasy e-mail w.pl i z.pl, przekierowania WWW
    działają. Tak samo jak i ich strony WWW.
    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 5. Data: 2002-08-01 20:18:42
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Beata" <m...@o...pl (NO SPAM)> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić nic z pocztą - a tu wszędzie cisza (komunikaty i inne grupy) =>
    > czy tylko ja tak mam, czy to kolejna `tygodniowa` awaria???

    Do wtorku poczta na pewno dziala, bo otrzymywalem
    i wysylalem listy. Ale kiedy probuje dzisiaj, rzeczywiscie
    nie dziala (tzn. list da sie wyslac, ale nie dochodzi do miejsca
    przeznaczenia).

    Michal Letowski

  • 6. Data: 2002-08-03 19:10:46
    Od: "Huginn" <j...@q...pl>

    Nie przejmujcie sie:( juz niedlugo polbox padnie - zaczyna tak to wygladac.

    Pozdr
    Jurek