eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePolak potrafi czyli - ło matko bosko!!!Re: Polak potrafi czyli - ło matko bosko!!!
  • Data: 2010-01-11 11:18:56
    Temat: Re: Polak potrafi czyli - ło matko bosko!!!
    Od: Tomek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    >> Z motocyklami mam do czynienia od 20lat, pamietam czasy przerobek
    >> junakow na wymarzone japonczyki ale takiego przeszczepu to jeszcze nie
    >> widzialem, gosciu ma chyba 'dziuple'z motorami (silnik etz , rama
    >> cagiva, zawieszenie suzuki , plastiki ktm.. i nie wiadomo co jeszcze)
    >> nie wspomne o ostetyce :@
    >
    > No przeciez zadbal o estetyke? Dolozyl komplet plastikow i nie widac
    > jakos specjalnie, zeby sie gryzly z reszta. Jak to czasem bywa w
    > przerobce WSKi czy MZety na enduro czy sciga, gdzie dolozenie siedzenia
    > z japonczyka robi za wszystko.
    Zadbal? Chyba mamy inne poczucie estetyki:)
    >
    >> Powiem tak: Dobrze ze sa czasy internetu bo dawniej ukazaloby sie
    >> ogloszenie bez zdjecia w gazecie jako 'japonczyk w niezlym stanie' i
    >> dralowalby ktos 400km zeby takie cos zobaczyc
    >
    > Aaa... to ty pod tym katem :)
    Pod tym tez
    >
    >> I jeszcze dodam ze rozumiem tych co podziwiaja to COS bo to napewno
    >> ludzie ktorzy nie jedna noc w garazu spedzili przy motorze a nie w
    >> serwisie przy kawce, ale patrzac na to zdjecie nie czuje podziwu i juz.
    >
    > Ale tu nie chodzi o podziw. Chodzi o to, ze ten frankensztajn nie tak
    > tragiczny, zeby go wysmiewac i wyszydzac. Co mial, to dal poskladal do
    > kupy - niskobudzetowa samoroba prawie zawsze bedzie co najmniej ciut
    > odstawac od fabrycznych (a raczej produkowanych seryjnie) sprzetow.
    > Tutaj widzimy dzielo, ktore _nie_jest_ skonczone. Byc moze nigdy nie
    > zostanie ukonczone, a byc moze ktos, kto wezmie to ze swiezym zapasem
    > sil i checi, doprowadzi calosc do stanu, w ktorym bedzie nadawalo sie do
    > uzytkowania. I wcale nie chodzi mi o estetyke, a o mozliwosci jezdne.
    > BTW jedyne, do czego sie mozna w tej chwili przyczepic, to prosta rura
    > wydechowa ('kolanko') na 99% powodujaca wadliwe dzialanie silnika 2T.

    Zbigi po XT byla TTR teraz KTM wszystkie enduro i jesli wspomniales o
    mozliwosciach jezdnych miedzy tymi motorami sa juz kosmiczne roznice. Az
    strach pomyslec jak prowadzi sie w terenie to Cos.
    Dajmy na to takie stwierdzenie Pana 'inzyniera' "koła 18(na przód zdało
    by się 21 ale i tak jest bardzo wysoki)
    Aha to po to jet 21" z przodu zeby byl wysoki.. przeciez pierwsza mala
    dziurka i gosciu lezy!
    Ja zostaje przy swoim

    >
    >> ps. jesli Zbigi to ten Zbigi z Janowa to pozdrawiam Thomas-Zelów :)
    >
    > Ten, ten :)
    > Rowniez pozdrawiam - dalej XTkiem jezdzisz? ;)
    >
    Jak wspomnialem teraz KTM LC4, a Ty zmieniles?

    pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: