  • Data: 2002-10-10 11:43:53
    Temat: Re: Polaczenie z UK
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "| (rw) gericotel |" <n...@s...com> wrote:
    > ktory z polskich operatorow internetu ma najlepsze polaczenie z Wielka
    > Brytania ?

    Np. Telia (łącza ma Polpak i paru innych operatorów) jest obecna
    w londyńskim węźle międzyoperatorskim (LINX), oraz bezpośredni
    styk z BT. Ale jakiś inny operator może mieć routing do Polski
    przez dajmy na to Koreę i nic styk z BT Ci nie da.

    Powiedz jakiego operatora w W. B. masz na myśli, to będzie
    można coś więcej powiedzieć.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.