    From: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Polaczenie raspberry po GPIO
    Date: Wed, 19 Aug 2020 09:02:08 +0200

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
    > GPIO jest relatywnie proste i na trzech/czterech pinach powinno sie dac
    > zrobic wszystko. Dziwne jest ze jakos nikt tego nie zrobil.

    Nie zrobił, bo już miał do dyspozycji WiFi, Ethernet, Bluetooth oraz UART.
    Ewentualnie dodał sobie obsługę innego popularnego standardu. Myślę, że może
    Cię zainteresować CAN. Dzięki niemu zrobisz sieć na dwóch kabelkach. Wymaga
    tylko prostego sterownika. Linki poniżej. Natomiast machanie pinami w celu
    komunikacji nie ma sensu. Napracujesz się a na końcu wyjdzie Ci coś w
    rodzaju UARTu.

    http://www.emvn.pl/can-bus-mcp2515-raspberrypi-socke
    tcan/
    https://botland.com.pl/pl/raspberry-pi-hat-komunikac
    ja/12532-rs485-can-hat-nakladka-dla-raspberry-pi-wav
    eshare-14882.html
    https://www.hackster.io/youness/how-to-connect-raspb
    erry-pi-to-can-bus-b60235

    --