  • 1. Data: 2009-10-23 06:51:33
    Temat: Połączenie laptopa z internetem przez komórke
    Od: "raker" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie czy jest możliwe połączenie laptopa z internetem za pośrednictwem noki
    E52? Tylko chodzi mi o takie połączenie że laptopa z komórka albo łącze BT albo
    kablem natomiast telefon łącze z internetem przez WiFi. Wychodzi mi połączenie gdy
    laptop jest połączony z komórką przez BT jednak telefon łączy się z internetem
    przez gprs więc trochę lipnie na dłuższe surfowanie.

    Dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Raker

  • 2. Data: 2009-10-23 07:44:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 08:51:33 +0200, raker napisał(a):

> [...]
    > pośrednictwem noki E52? Tylko chodzi mi o takie połączenie że laptopa z
    > komórka albo łącze BT albo kablem natomiast telefon łącze z internetem

    Skoro masz dostęp do wifi, to dlaczego nie połączyć bezpośrednio
    komputera z siecią?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-10-23 08:05:01
    Od: "raker" <r...@p...onet.pl>

    Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

  • 4. Data: 2009-10-23 08:20:07
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    raker pisze:

    > Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

    A ma PCMCIA? Ewentualnie slot miniPCI? Toż to groszowe sprawy teraz.
    Na pewno wyjdzie taniej niż bawić się z komórką...
    Tylko uważaj na zabezpieczenia - nie wszystkie stare karty muszą mieć
    WPA. Zobacz czym jest ta twoja sieć zabezpieczona.

  • 5. Data: 2009-10-23 08:31:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    raker napisał(a):
    > Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

    a) nie toppostuj
    b) dongle wi-fi na USB to naprawdę taki wielki wydatek? (ca 30 zł)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-10-23 09:07:22
    Od: "raker" <r...@p...onet.pl>

    > a) nie toppostuj
    > b) dongle wi-fi na USB to naprawdę taki wielki wydatek? (ca 30 zł)

    Ja nie mówię że to jest wielki wydatek. Zapytałem o konkretne rozwiązanie i tyle!

  • 7. Data: 2009-10-23 09:45:01
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu raker tak oto obwieścił(a):

    > Ja nie mówię że to jest wielki wydatek. Zapytałem o konkretne rozwiązanie i tyle!

    Widzisz, całym skarbem uczestników grupy jest szersze myślenie, dogłębna
    analiza problemu i najkorzystniejsza możliwość jego rozwiązania ;)

    A konkretnie Twój problem rozwiąże Nokia PC Suite, zwyczajnie.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 8. Data: 2009-10-23 10:34:54
    Od: staszek <s...@g...com>

    On 23 Paź, 11:45, Piotr M <x...@x...pl> wrote:
> [...]
    > analiza problemu i najkorzystniejsza możliwość jego rozwiązania ;)
    >
    > A konkretnie Twój problem rozwiąże Nokia PC Suite, zwyczajnie.

    Nie sądze żeby Nokia PC dała rade z problemem
    skoro laptop ma używać WiFi komórki
    Tu raczej powinna na telefonie być zainstalowana aplikacja która
    udostępnia to połączenie WiFi czytałem kiedyś o Mrouter może zadziała

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-10-23 11:11:57
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu staszek tak oto obwieścił(a):

    > Nie sądze żeby Nokia PC dała rade z problemem
    > skoro laptop ma używać WiFi komórki

    A to ma być tak, że telefon ma robić za kartę wifi poprzez połączenie go
    kablem z laptopem (a już genialnym pomysłem było by po BT), po to aby
    podłączyć lapka pod jakiś punkt dostępowy i mieć internet wifi w tymże
    laptopie? Wow! :)

    > Tu raczej powinna na telefonie być zainstalowana aplikacja która
    > udostępnia to połączenie WiFi

    Kiedyś w E65 utworzyłem AP za pomocą JoikuSpot
    tak że dwie sale szpitalne miały neta :P Także jeżeli o to chodziło
    autorowi to polecam.

    http://www.joikushop.com/

  • 10. Data: 2009-10-23 11:41:54
    Od: "raker" <r...@p...onet.pl>

    Nokie PC Suite już testowałem i nie dało to rozwiązania oczekiwanego, bo telefon
    łączy się przy użyciu PCSuita przez gprs. Czytałem również o innych programach
    które sprawiają że komórka działa jak router ale one udostępniały swoje połączenie
    tylko po wifi a nie po BT