  • Data: 2011-05-15 12:59:55
    Temat: Re: Polacy ukradli Veyrona Grand Sport i BMW 750i
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-15 11:56, cbnet pisze:
    > Nie, no jasne.
    > Wstyd że ich złapali.
    > I na pewno przez ich własną głupotę.
    > Wstyd do kwadratu.
    > Mega wstyd.
    >
    > Kurwa żesz mać.

    No kurwa żesz mać. Właśnie. Jest takie stare przysłowie.
    "Wstyd, to kraść i dać się złapać". Co za czasy. Polacy
    to już nawet kraść nie potrafią. Wszyscy myślą, że jesteśmy
    tak wyjątkowi, w końcu mieliśmy Polaka papieża, solidarność
    obaliliśmy komunę.

    Żeby było jasne: nie popieram złodziejstwa i jak mi rąbali
    coś od auta to zawsze kupowałem nowe w ASO. Lusterka itp.
    Nie będę nakręcał koniunktury złodziejom i kupował na giełdzie
    albo na allegro.

    Ale głupota i brak wyobraźni mnie szczególnie irytuje. Jak ktoś
    ma taki sposób na życie czyli kradnie samochody, to tego się
    nie wypleni - zawsze jakiś odsetek ludzi się znajdzie co to będzie
    robić. Ale jak już coś robią, to z głową a nie z kiełbasą.