  • Data: 2011-02-28 19:22:59
    Temat: Re: Polacy to twardy naród :-)
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-24 20:23, ErneST Rygielski pisze:
    > Za łepka jak chodziłem jeszcze do podstawówki, to dzień w dzień rano po
    > godz. 7 starszy gość jeździł WSKą pewnie do roboty, ale miał fachowe
    > deflektory na nogi i pokaźną szybę własnej produkcji pewnie :)

    U mnie na dzielnicy jest też taki twardziel, lata Rometem Chartem.
    Codziennie do pracy startuje przed 7 - nie jeździ tylko jak jest
    lodowisko na drodze. Śniegi, deszcze mu nie straszne. Charcika ma od
    kiedy pamiętam a mieszkam tutaj od 95, więc pewnie ten już ze 100 tyś.
    nalotu ma :) Jest hardcorowy commuter - muszę mu kiedyś walnąć foto.
    Oryginał bez żadnych dodatków. Szprychy i felgi już zardzewiałe, ale
    ładnie chodzi, wszystko sprawne, kierownik jak wylatuje z domu zaraz
    wbija trójeczkę i leci do pracy na wolnym obrocie :)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !