  • Data: 2019-04-05 12:52:06
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:45b6ef32-62d6-4b90-bdda-e81bb4be7da9@go
    oglegroups.com...

    >Kierowca jest idiota. Jest bo jako jedny przezyl.

    Czyli umiarkowany

    >Nawet jak by sygnalizatory przed przejazdem nie dzialaly i zostal by
    >zlapany pomiedzy szlabanami to powinien zniszczyc szlaban zeby uciec
    >a nie robic miejsce dla pociagu.
    >Pasazerowie tez zbyt bystrzy nie byli. Jak by spierdalali z samochodu
    >jak idiota zamiast staranowac szlaban zaczal robic dziwne manewry
    >mieli by duza szanse zeby zyc.

    A mieli czas ? Teraz szybko te szlabany opuszczaja, i szybko podnosza.

    Co do kierowcy ... nas ucza/uczyli szacunku dla szlabanow.
    Dla czerwonego migajacego jak widac nie mamy, ale dla szlabanu
    mielismy :-)
    I nie ucza "w razie problemow - jedz, to sie latwo wylamuje, a za
    naprawe OC zaplaci.
    Tylko zadzwon zaraz, i zglos, bo tam kamery maja i na pewno cie zlapia
    :-)".

    Teraz to madry jestes, ale ciekaw jestem czy pare lat temu tez bylbys
    taki madry, gdyby cie szlabany zlapaly.
    Szczegolnie ze kierowca mial 60 lat, Ty chyba podobnie, i powinienes
    byc przyzwyczajony, ze szlaban to solidna rura, ewentualnie solidna
    deska.

    Rok temu to bym cie zaprosil do Wroclawia, moglbys zademonstrowac jak
    przejezdzasz przez przejazd w Lesnicy ...

    Zreszta prosze bardzo
    https://goo.gl/maps/HUnyBEHQemm

    niestety - film/zdjecia z przejazdu bardzo pociete, to nie mozna
    wyciagnac wnioskow.

    J.