-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed
8.news.xs4all.nl!50.7.236.146.MISMATCH!news-out.netnews.com!newsin.alt.net!fdcs
pool2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams
1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!n
ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pojemność układu hamulcowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60686841$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
<s4bnnu$71j$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sun, 4 Apr 2021 15:11:00 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <6069bae9$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 157.25.185.239
X-Trace: 1617541865 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 157.25.185.239:51429
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2127
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692799
[ ukryj nagłówki ]On 2021-04-04 11:02, PiteR wrote:
> in <news:s4bnnu$71j$1@dont-email.me>
> user Mateusz Bogusz pisze tak:
>
>> Z Twojego pytania wynika, że nie będziesz "przetłaczał" świeżego,
>> a chcesz najpierw spuścić stary i dopiero napełnić nowym? To w
>> warunkach domowych się narobisz przy odpowietrzaniu.
>
> JDX jeśli czasem chcesz tak zrobić
> to wiesz że zapowietrza się wtedy sprzęgło?
>
Nie wiem, ale prawdopodobnie tak to zrobię bo tak to jest opisane w
manualu Haynesa do corsy (jako jedna z metod). No i nie wiem dlaczego
cokolwiek miałoby się zapowietrzyć jeśli podczas całego procesu dbamy o
to, aby poziom płynu w zbiorniczku był powyżej minimum. Rzucę jeszcze
okiem na zestawy do jednoosobowego odpowietrzania z zaworem
jednokierunkowym. Może da się coś taniego wybrać. Bo za profesjonalne
urządzenie do odpowietrzania to z 1,5 koła trzeba dać.
Swoją drogą u mnie sprzęgło chyba nie jest wspomagane hydraulicznie (nie
wiem, do tej pory się tym nie interesowałem bo działa :-) ). W każdym
razie nie ma różnicy w sile wciskania pedału w zależności od tego czy
silnik pracuje czy nie.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=