  • 81. Data: 2017-04-04 00:03:16
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Ty mozesz miec w dupie przepisy i jestem to w stanie zrozumiec. Ale
    przepisynie maja Ciebie w dupie i jak ich nie przestrzegasz to zgodnie z
    nimi zmniejsza Twoj nawis inflacyjny. Odholownie jest duzo bardziej
    wychowawcze niz sam mandat.
    ---
    Odholowanie to nie kara tylko konieczność przywrócenia bezpieczeństwa.

    Sa tacy co 600 mandatu cieplym moczem by olali bo maja kasy do oporu. Ale
    jak straca piec godzin na odzyskanie samochodu to na drugi raz oczy w dupie
    beda mieli czy sie nie podkladaja pod strate nastepnych pieciu godzin. Jak
    bym byl krolem i by mi zalezalo zeby podwladni przestrzegali pord to bym
    zniosl mandaty. Zrobil bym mniejszy limit punktow. Czasochlonne procedury
    kontroli tych co zrobili wykroczenia itp.
    ---
    A potem by Cię odholowali bo nie zauważyłeś znaku.

  • 82. Data: 2017-04-04 00:20:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Apr 2017 15:08:22 +0200, kor_nick napisał(a):

    > w Chorwacji robią to bardzo sprawnie,suv czy nie suv, nie ma znaczenia.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DYY52NCnQJs

    Nawet w Rosji prawie dają radę:
    https://www.youtube.com/watch?v=fKo70b3UPTM

  • 83. Data: 2017-04-04 00:30:26
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Nawet w Rosji prawie dają radę:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fKo70b3UPTM

    ee tam,zwalili na meteoryt pewnie :)

    ---
    Avast.

  • 84. Data: 2017-04-04 00:55:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zauwazenie znaku to jeden promil albo i mniej. Reszta po rowno dzieli sie na
    chamstwo i glupote i te dwa zbiory maja czesc wspolna glupich chamow. Jak
    wyeliminowac chamstwo i glupote to za nie zauwazenie znaku nikt by nie odholowywal
    ani nie karal.

  • 85. Data: 2017-04-04 01:17:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    oglegroups.com...

[...]
    No same buraki, oraz maślaki,i te ... kartofle

  • 86. Data: 2017-04-04 06:32:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.04.2017 o 19:23, Endriu pisze:

    > W dupie mam przepisy.

    Aha. Konsekwencje zaś poznałeś. Najpierw biadolisz, że znak niewidoczny,
    że dużo samochodów stało, że złośliwi strażnicy, że ceny nieadekwatne,
    że na twojej krwawicy się bogacą - a trzeba było tak od razu!

    > A najbardziej to w dupie mam policjantów. Mam
    > czterech znajomych policjantów.

    [...]

    A w twojej historii jakiś policjant wystąpił?
    Bo ja na ten przykład generalnie księży nie lubię, ale zdaję sobie - w
    przeciwieństwie do ciebie - sprawę, że to zupełnie inny temat.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 87. Data: 2017-04-04 09:01:39
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, April 2, 2017 at 3:09:55 PM UTC+2, Endriu wrote:

    >I ustalić odgórny limit
    > ile za coś takiego mozna wziąść (gdzieś do 300 PLN).

    No jest...

    PoRD http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997098
    0602

    Art. 130a. 1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku:

    5) pozostawienia pojazdu w miejscu obowiązywania znaku wskazującego, że zaparkowany
    pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela;

    5c. Pojazd usunięty z drogi, w przypadkach określonych w ust. 1-2, umieszcza się na
    wyznaczonym przez starostę parkingu strzeżonym do czasu uiszczenia opłaty za jego
    usunięcie i parkowanie.

    6. Rada powiatu, biorąc pod uwagę konieczność sprawnej realizacji zadań, o których
    mowa w ust. 1-2, oraz koszty usuwania i przechowywania pojazdów na obszarze danego
    powiatu, ustala corocznie, w drodze uchwały, wysokość opłat, o których mowa w ust.
    5c, oraz wysokość kosztów, o których mowa w ust. 2a. Wysokość kosztów, o których mowa
    w ust. 2a, nie może być wyższa niż maksymalna kwota opłat za usunięcie pojazdu, o
    których mowa w ust. 6a.
    6a. Ustala się maksymalną wysokość stawek kwotowych opłat, o których mowa w ust. 5c:
    a) rower lub motorower - za usunięcie - 100 zł; za każdą dobę przechowywania - 15 zł
    b) motocykl - za usunięcie - 200 zł; za każdą dobę przechowywania - 22 zł,
    c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - za usunięcie - 440 zł; za każdą
    dobę przechowywania - 33 zł,
    d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - za usunięcie -
    550 zł; za każdą dobę przechowy-wania - 45 zł,
    e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - za usunięcie - 780
    zł; za każdą dobę przechowy-wania - 65 zł,
    f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - za usunięcie - 1150 zł; za
    każdą dobę przechowywania - 120 zł,
    g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne - za usunięcie - 1400 zł; za każdą dobę
    przechowywania - 180 zł.

  • 88. Data: 2017-04-04 11:41:11
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-03 o 15:14, T. pisze:

    > I wtedy będzie: stawiaj gdzie popadnie? ;-)
    > T.

    Najlepiej na trawniku obok pustych wyznaczonych miejsc parkingowych. Bo
    jest 50 groszy taniej.

  • 89. Data: 2017-04-04 11:42:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-02 o 16:52, Irek.N. pisze:

    > A mnie zastanawia coś innego.
    > Masz przykładowo Land Cruisera czy innego GL-a, a ten ma zablokowane
    > napędy jak stoi na "P". Holować nie wolno, bo napędy szlak trafia - o
    > czym lojalnie uprzedza producent, więc jak w takim przypadku mają
    > odholować?

    Pod tylne koła podkładają takie sprytne wózeczki z małymi kółkami.

  • 90. Data: 2017-04-04 11:43:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-03 o 15:08, kor_nick pisze:

    > w Chorwacji robią to bardzo sprawnie,suv czy nie suv, nie ma znaczenia.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DYY52NCnQJs

    W Warszawie przydałoby się ze 100 takich sprytnych dźwigów. Miałyby
    robotę całymi dniami.