eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska. › Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
  • Data: 2017-04-03 08:39:18
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 17:49:33 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:
> [...]
    ,70.9y,207.14h,79.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw31goi7Z-2
    rnn268eTxe5w!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    > Dzięki że wrzuciłeś. Widać jaka fajna "krakowska" pułapka ze znakiem za
    > drzewami.
    >
    > https://images84.fotosik.pl/477/e1b7378d15727658.jpg

    No to przyszedl czas na moj komentarz.
    Niestety dałeś ciała. Znak jest dobrze widoczny od odpowiedniej strony...
    Ja tez kiedyś dałem i teraz juz nie zostawiam auta w poblizu skrzyżowań ani nie
    parkuje pod prąd.

    W tym przypadku gdybyś nie wbijał się pod prąd to byś znak widział. A bliskośc
    skrzyżowania powinna ci lampke w głowie zapalić.

    Natomiast co do procederu to niestety potwierdzam. Policjanty, sztraszniki wiedzą
    gdzie jest kiepsko z miejscami i gdzie są takie pułapki.
    I tam koszą ile wlezie. Jak kiedys bylem na posterunku (przy okazji nauki o bliskości
    skrzyżowania) to usłyszałem jak jeden do drugiego mówił:
    Zobacz deszcz sie zaczął. A drugi mówi: No to do parku juz nie ma po co iść...

    Tak że niestety, drapieżniki cie zjadły i "system zadziałał" bo nastepny raz tam nie
    staniesz i będziesz bardziej chętny do placenia za parking choć jak pisałeś nie masz
    z tym problemu...